גימלאי גן יבנה ומשפחות נתיב העשרה נפגשו לפעילות משותפת

$(function(){setImageBanner('5016d98e-d9d8-413b-95c9-f70a5cac9a1f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מיזם קפה תרבות של גמלאי גן יבנה אירח את משפחות נתיב העשרה לפעילות משותפת. "החלטנו להזמין את המשפחות לקחת חלק במועדון 'קפה תרבות' למרות שלא מדובר בגמלאים וגם להצמיד לכל משפחה מלווה להכרת הישוב, הפגת בדידות ויצירת הרגשה של שייכות לקהילה" מספרת שרה משה, מובילת המיזם

מיזם 'קפה תרבות' לגמלאי גן יבנה מתקיים מידי שבוע במועדון הנקודה ומובל על ידי שרה משה, שבתפקידה משמשת גם כרכזת בהתנדבות של "באים לטוב" – המערך הלאומי להתנדבות ותיקים של משרד הנגב, גליל והחוסן הלאומי, המופעל באמצעות החברה למתנ"סים. המועדון משלב סדנאות המועברות על ידי מתנדבים בתחומים שונים לצד הרצאות וסרטים.

מועצת גן יבנהבנוסף, מתקיימת במסגרת המועדון פעילות התנדבותית מגוונת. בסדנה שהתקיימה לאחרונה, חברי המועדון הכינו בובות 'תקווה' בהדרכתה של מלכה לוי המיועדות לחלוקה למשפחות מפונים מנתיב העשרה. הרעיון עלה בעקבות הגעתן של משפחות מפונים מנתיב העשרה לגן יבנה והוחלט שהפרויקט הראשון יוקדש להן להכנת משלוחי מנות עבורן מידי המשתתפים.

מועצת גן יבנה

"החלטנו להזמין את המשפחות לקחת חלק במועדון 'קפה תרבות' למרות שלא מדובר בגמלאים וגם להצמיד לכל משפחה מלווה להכרת הישוב, הפגת בדידות ויצירת הרגשה של שייכות לקהילה. בפורים נזמין אותם למסיבה כאשר כל משפחה תקבל משלוח מנות מכיתת הותיקים ומהשותפים בקפה תרבות כולל בובה" אומרת שרה משה.

מועצת גן יבנה

האחראית על היוזמות מטעם "באים בטוב", רונית רביב, מברכת על היוזמה ומוסיפה " קפה תרבות בגן יבנה זוכה להצלחה גדולה בקרב אזרחים וותיקים".

מועצת גן יבנה

בסדנה האחרונה במסגרת 'קפה תרבות' לקחו חלק משפחות מנתיב העשרה, הם קיבלו הסבר על כיתת הוותיקים והשתתפו בהרצאה.

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה