יום המורה באורט ע"ש יצחק רבין צוין בחגיגה של פינוקים לצוות החינוכי

$(function(){setImageBanner('6baec301-e042-4186-a548-b6e1f1ac8df8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר צוין יום המורה בקריית החינוך אורט על שם יצחק רבין. הנהגת ההורים בראשותו של מאיר חזן עמלה על יום מפנק לצוות המורים והמורות

על רקע האירועים הלא פשוטים שעוברים על כולנו, היה זה רגע אנושי מחמם לב, כאשר צוות המורים יצא להפסקה וגילה את ההפתעה הנהדרת של הנהגת ההורים בראשות מר מאיר חזן שפינקו את המורים בארוחה חלבית מרשימה ובשי צנוע.

מועצת גן יבנה

ראש המועצה, דרור אהרון, הגיע לברך ואמר מלים חמות ותומכות: "המציאות אינה פשוטה ואנו נחשפים לאירועים לא קלים מידי יום, אבל דווקא מהביחד הזה שנוצר אנו יכולים למנף את העבודה, הרבה יותר טוב. עבודת המורה מבורכת וחשובה ואנו רוצים לומר לכם תודה והערכה. חשוב להעצים את הביחד, כי אין לנו ארץ אחרת ואנו חייבים להיאבק על צביונה וערכיה ולהעניק תחושת ביטחון לכולם".

יו"ר הנהגת ההורים, מאיר חזן אמר: תודה לראש המועצה דרור אהרון  לגב' ירדנה מחזיקת תיק החינוך, לגב' עינת פילפסון מנהלת אגף החינוך :"במלאכת החינוך אין תשובות נכונות ,זו מלאכת מחשבת רבת פני, יש מצפן ערכי בפרופסיית התקווה, נחוצות הרבה מלים לבאר לקרב להסביר מלאכת החינוך כמהות פרופסיה, זו שליחות שעיקרה עמל סיזיפי, החינוך נועד לאפשר לקבל הזדמנות לחיים טובים יותר. אין תשובה אחת נכונה במציאות משתנה, יש להתאמץ כדי להצליח. נדרשת אמונה מאהבה והרבה עבודה. אנו מודים לכם למען תלמידנו יום מורה שמח."

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "אני מבקשת להודות לראש המועצה מר דרור אהרון, למחזיקת תיק החינוך הגב' ירדנה אוקמן , למנהלת אגף החינוך הגב' עינת פילפסון, ליו"ר הנהגת ההורים מר מאיר חזן ולכל ההורים שטרחו ביום המרגש הזה. הקשר הנפלא שקיים בבית הספר בין הצוות להנהגת ההורים בפרט ולכל ההורים ככלל, זהו קשר פורה ומעצים שנועד לקדם כל נער ונערה למיצוי הפוטנציאל המיטבי של כל תלמיד ותלמידה. אני מאמינה בחינוך כמכשיר לצמצום פערים חברתיים ואנו יחד מורים הורים והנהלה, נעשה הכול כדי שבית הספר יעניק מענה הולם מקצועי וערכי לכל לומד בו".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה