יום המעשים הטובים צוין באורט רבין גן יבנה בסימן האחדות ואהבת ישראל

$(function(){setImageBanner('cc758ee7-781e-4c4a-a0fe-8a0617b37fa6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יום המעשים הטובים לשנת 2024 צוין באורט על שם יצחק רבין בפעילויות מגוונות ואיכותיות שהובלו על ידי התלמידים והצוותים החינוכיים

תלמידי שכבת כיתות ז' כתבו מכתבי עידוד מרגשים, ובנוסף עבדו וטיפחו את גינת השניים שהוקמה לזכרם של  רס"ן אופק אהרון  וסמ"ר אופיר לביא זכרם לברכה.

תלמידי כיתות ח' הכינו  משלוח מנות מפנק  לכוחות הביטחון ביישוב וללוחמי האש, ופינקו את עובדי המנהלה בבית הספר בארוחה טעימה. חלק מהתלמידים יצאו לבתי הספר היסודיים כדי לשמח תלמידים בכיתות חנ"מ  במגוון הפעלות לפורים.

מועצת גן יבנה

שכבות כיתות ט' יחד עם כיתות י"א יצאו לשמח ולהפעיל את ילדי הגנים  ביישוב. כיתות ט' ארחו את בית הספר לצרכים מיוחדים "מעין שרה" כמיטב המסורת (תלמידי "מעין שרה" מתארחים מידי שנה בבית הספר), במפגש הפעילו תלמידי ט' את האורחים בשלל הפעלות לחג הפורים. תלמידי שכבה ט' הכינו להם מגוון הפעלות: חידון פורים, קריוקי ,בינגו  ענק ועוד. השמחה הייתה גדולה היה זה מרגש במיוחד לראות כיצד קשרים כנים וחמים  ,נוצרו בין התלמידים המארחים לאורחים. היה זה מפגש ערכי ומחמם לב.

מועצת גן יבנה

שכבת כיתות י' השתתפה בהרצאה " להאיר את עומר" נגד השימוש בסמים מסוכנים והתלמידים כתבו מסרים בנושא מניעת התמכרויות וצלמו סרטונים בנושא. תלמידי שכבה י' אף הכינו משלוח מנות מתוק ,של מתכונים של חטופים והמשלוח חולק לכוחות הביטחון ביישוב, בצירוף ברכה מחממת לב הכוללת את המתכון ומידע על החטוף. שכבה י"א קיימה הפעילות בגני הילדים ביישוב בנושאי פורים וסיפורים.

מועצת גן יבנה

שכבה י"ב הכינה משלוח מנות בצירוף ברכה לתושבי נציב העשרה המפונים ומתגוררים כעת בישוב.  כותבת אחת המפונות: "מדהים להגיע הביתה ולגלות שמישהו חושב עליך. תודה ענקית מכולנו תושבי נתיב העשרה. הדברים הקטנים בחיים הם בעצם הדברים הגדולים.. תודה לנוער המדהים שלכם". בנוסף הוכנו משלוחי  עבור לוחמי השייטת.  

מנהלת בית הספר דלית כהן:  "אני גאה בעשייה החינוכית ברוח ההתנדבות שפיעמה בתלמידנו בהתגייסות הצוות הרכזים המורים ,שעבדו שכם אחד  עם התלמידים. בית הספר לבש חג ועשייה ערכית אזרחית ברוח אהבת ישראל. היה זה יום בו חשנו את המעורבות החברתית במיטבה את הנתינה שבאה מן הלב ונוגעת בלב. עבודתנו  נושאת פירות איכותיים וערכיים. אני מבקשת להודות  לכל הצוותים והתלמידים שהוכיחו דוגמא אישית שתרמו ונתרמו ביום החשוב והערכי הזה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה