עברי לידר סחף את גן יבנה

$(function(){setImageBanner('371574a1-7c4e-4565-89c7-4f65e92d2b36','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

למעלה מאלף צופים נלהבים זכו לשמוח לצלילי שיריו של גדול האמנים- עברי לידר. במופע סוחף במיוחד שהתקיים בגן יבנה, בזכות שיתוף פעולה עם מיזם "בימות פיס", הרקיד עברי את תושבי הישוב ואורחים שבאו במיוחד

צילום: שמחה לארי

ביום ראשון השבוע התקיים בגן יבנה מופע של אחד מגדולי היוצרים הישראליים- עברי לידר. המופע בליווי מלא, התקיים בזכות שיתוף פעולה בין המועצה המקומית והמתנ"ס לבין מפעל הפיס, שפועל להנגשת אירועי תרבות למרבית  ישובי המדינה. 

הקהל מנה למעלה מאלף איש, רובם תושבי גן יבנה, אך היו גם שהגיעו במיוחד מירושלים, בני ברק, גבעת שמואל, הוד השרון ורמת השרון, כדי לצפות באמן.

דנה כהן - מנהלת פרוייקטים באגף התרבות של מפעל הפיס - סקרה בקצרה את פעילותו הנרחבת של מפעל הפיס ברחבי המדינה, והשקעתו הרבה בהקמת מבני תרבות וספורט, במלגות לסטודנטים ובמיזמים שונים שמקרבים את תחומי האמנות והתרבות אל הפריפריה.

צילום: שמחה לארי

ראש המועצה דרור אהרון הודה למפעל הפיס ולעומד בראשו, עוזי דיין: "לפני חודש בלבד חנכנו את מרכז הספורט והנופש הראשון של גן יבנה. מפעל הפיס סייע רבות בהקמתו, וככלל – משנת 2002 ועד היום השקיע הפיס בגן יבנה למעלה משישים מליון שקלים".

אורית גוטמן, מנהלת המתנ"ס ציינה שמופע זה הוא רק אחד מתוך למעלה ממאה אירועי קיץ איכותיים שצפויים לתושבי גן יבנה השנה. כל אלו מרוכזים בפרסומים שנשלחו לכל בתי האב בישוב "כדי שאיש לא יחמיץ הזדמנות לחגוג ולשמוח, ובאמת שלא תהיה סיבה מיוחדת לצאת מחוץ לתחומי הישוב השנה".

צילום: שמחה לארי

צילום: שמחה לארי

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה