מחלקת הנוער גן יבנה חוגגת את חג החנוכה עם תלמידי שכבות ד-ו במועדון הנקודה
12.12.23 / 10:45
מחלקת הנוער גן יבנה מזמינה אתכם, תלמידי כיתות ד'-ו', לחגוג היום (ג' 12.12), מסיבת חנוכה עם הפעלה מקפיצה ומשחקים, במועדון הנקודה
מחלקת הנוער גן יבנה מזמינה אתכם, תלמידי כיתות ד'-ו', לחגוג היום, 12.12 יום שלישי במועדון הנקודה, מסיבת חנוכה עם הפעלה מקפיצה ומשחקים.
עפ"י הפרסומים, הכניסה למסיבה ללא עלות ומיועדת לתלמידי כיתות ד'-ו'.
עקב המצב, תתקיים המסיבה בשני סבבים ויש להכנס לקישור המתאים להרשמה, עפ"י הסבב הרצוי:
סבב ראשון 16:00-17:30 http://t.ly/fbbKs
סבב שני 18:00-19:30 http://t.ly/Abkl2

