מחלקת הנוער גן יבנה חוגגת את חג החנוכה עם תלמידי שכבות ד-ו במועדון הנקודה

$(function(){setImageBanner('a6136bef-688a-4453-8e9b-83210837cf44','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מחלקת הנוער גן יבנה מזמינה אתכם, תלמידי כיתות ד'-ו', לחגוג היום (ג' 12.12), מסיבת חנוכה עם הפעלה מקפיצה ומשחקים, במועדון הנקודה

מחלקת הנוער גן יבנה מזמינה אתכם, תלמידי כיתות ד'-ו', לחגוג היום, 12.12 יום שלישי במועדון הנקודה, מסיבת חנוכה עם הפעלה מקפיצה ומשחקים.

עפ"י הפרסומים, הכניסה למסיבה ללא עלות ומיועדת לתלמידי כיתות ד'-ו'.

עקב המצב, תתקיים המסיבה בשני סבבים ויש להכנס לקישור המתאים להרשמה, עפ"י הסבב הרצוי:

סבב ראשון 16:00-17:30 http://t.ly/fbbKs

סבב שני 18:00-19:30 http://t.ly/Abkl2

מחלקת הנוער גן יבנה

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה