מחר (ג' 5.12) יתקיים מבצע התרמת דם בגן יבנה
04.12.23 / 08:13
עקב הצורך, במנות דם, מקיים מד"א מבצע התרמת דם ברחבי הארץ, תוך מתן עדיפות לבעלי דם מסוג O. מחר, יום ג' (5.12), יתקיים מבצע התרמת דם בביה"ס אורט נעמי שמר בין השעות 15:00-21:00. בכדי להימנע מהתקהלות ולמען הסדר, יש לקבוע תור ולמלא שאלון ממוחשב באתר מד"א או בקישור המצורף לכתבה
שימו לב: בכדי להימנע מהתקהלות ולמען הסדר, יש לקבוע תור ולמלא שאלון ממוחשב באתר מד"א או בקישור הבא:
https://bd.mda.org.il/#/pub-schedule/11a9119a-b5a2-48b3-a7d7-549d5ea0b5ee
עדיפות לתרומה תינתן לבעלי סוג דם O.

