נפגע קל בתאונה עצמית בצומת הכניסה לגן יבנה

$(function(){setImageBanner('96aa24e5-5dae-44f1-a575-530cb925d680','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני שעה קלה, התרחשה תאונת דרכים עצמית בצומת הכניסה לגן יבנה. פצוע אחד קל, פונה לבית החולים אסותא אשדוד

כאמור מדוברות איחוד הצלה לכיש נמסר כי: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לנפגע אחד במצב קל בזירת תאונה עצמית בצומת הכניסה לגן יבנה." 

הפצוע פונה לביה"ח אסותא אשדוד, להמשך טיפול.

דוברות איחוד הצלה

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה