סדנה מרתקת התקיימה בגינה הקהילתית שבשכונת נאות המכבים גן יבנה
21.01.24 / 12:19
המועצה המקומית גן יבנה ואיגוד ערים לאיכות סביבה קיימו סדנה מיוחדת בגינה הקהילתית שבשכונת נאות המכבים

ביום שלישי (16.1) התקיימה בגינה הקהילתית, אשר חרטה על דגלה לפעול להרחבת המרחב הקהילתי דרך אקולוגיה וחגי ישראל, סדנה מרתקת בנושא: "קיימות חיובית ושינויי דפוסי התנהגות - איך לסגל דפוסים חדשים ולשמור עליהם לאורך זמן!".

במסגרת הסדנה שהועברה על ידי המרצה אביגיל בן עמי, המשתתפים למדו כיצד לייצר שינוי התנהגות חיובי תוך שמירה על הסביבה ועל מוטיבציה גבוהה לאורך זמן. הסדנה התקיימה בשיתוף פעולה עם איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד- חבל יבנה והשתתפו בה משפחות, נוער ומבוגרים.
המשתתפים נהנו ולמדו מהסדנה, חלקם טענו כי: "היה מעניין מאוד וממש מועיל, בייחוד בתקופה הקשה שאנחנו עוברים כאינדיבידואלים כחברה וכעם", "המנחה אביגיל נעימה מאוד ומעבירה את ההרצאה בהמון חן ונועם", "הנושא שנבחר ממש התאים לרוח התקופה".

