פיקוד העורף וקופות החולים יקימו מתחם חיסונים יישובי במתחם אולם הספורט אורט רבין
בהמשך לדיונים שהתקיימו אמש (חמישי) בישיבת הממשלה הוחלט כי מערכת החינוך לגיל הרך, גני הילדים וכיתות א-ד (כולל צהרונים) וי"א-י"ב יקיימו יום לימודים מלא גם במהלך הסגר. במתכונת שהייתה נהוגה תחת המגבלות עד כה.
ראש המועצה דרור אהרון :"אני שמח שהלחץ שהפעלנו יחד ראשי הרשויות והמרכז לשלטון מקומי עבד וההחלטה המגוחכת הזו התבטלה"
בימים הקרובים יסגרו הפרטים האחרונים אודות הקמת מתחם החיסונים היישובי במתחם אולם הספורט של בית הספר אורט ע"ש רבין והודעה אודות כך תישלח לתושבים.
