פרגון לסטודנטים של גן יבנה
דור פלג
20.10.15 / 15:55
כמו מדי שנה, גם בשנה זו מועצת גן יבנה מפרגנת לסטודנטים תושבי היישוב ומעניקה מלגות למאות מהם בשווי
כמו מדי שנה, גם בשנה זו מועצת גן יבנה מפרגנת לסטודנטים תושבי היישוב ומעניקה מלגות למאות מהם בשווי של עשרות אלפי שקלים
בשבוע שעבר נפתחה שנת הלימודים של הסטודנטים ברחבי האוניברסיטאות והמכללות בישראל. "טוב ונעים לעסוק בשגרה מבורכת", כתב דרור אהרון, ראש המועצה, בדף הפייסבוק שלו- "חלוקת מלגות לכ-280 סטודנטים בני גן יבנה. מזה 11 שנה אנו משקיעים ותומכים בדורות הבאים באמצעות מלגות העידוד והמלגות המוגדלות למי שמבצעים גם את פרוייקט פר''ח".
מתוך הטקס. צילום מסך מפייסבוק
בנוסף למלגות אלו, הוענקו גם מלגות מכובדות על סך מאות שקלים לכלל תלמידי יב' ביישוב היוצאים למסע לפולין. יתר על הברכות, פרסם ראש המועצה סרטון בו מברך את כלל הסטודנטים בשנת לימודים מוצלחת ופוריה. "לנו זו גאווה להשקיע בבסיס הערכי של תלמידנו ולתמוך בהם ברכישת מפתחות וכלים לעתידם כאזרחים בוגרים ותורמים למדינה", סיכם ראש המועצה.
מתוך הטקס. צילום מסך מפייסבוק
