7 עובדות חשובות שכדאי להכיר על הליך השתלת שיער בטורקיה

$(function(){setImageBanner('30aa3c8c-fdf8-4bab-b73a-7d218581a09a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

הגיע הזמן להבין שהעולם עבר להתנהלות של חיים בקצב מהיר ומרוץ מתמיד נגד השעטן. במרדף זה, מה שרוב האנשים אינם מבינים הוא כמות המתח שנוצרת והשלכותיה על הבריאות. מתח משפיע כמעט על כל ההיבטים החשובים ביותר שנוגעים למראה, ובמיוחד על השיער, מה שמוביל אנשים רבים שסובלים מנשירת שיער, להתעניין במאפייני השתלת שיער בטורקיה.

השתלת שיער בתורכיה

נשירת שיער בקרב גברים ונשים הופכת להיות שכיחה יותר ויותר, במיוחד כשבשלבים מתקדמים היא הופכת להתקרחות. גברים נוטים לסבול מהתקרחות יותר מנשים, בשל גורמים גנטיים, בשילוב עם חיים לחוצים, ובעיה זו מתקדמת די מהר בקרב גברים בין הגילאים עשרים עד שלושים.

הליך השתלת שיער בטורקיה: העובדות החשובות

לפני שמתחילים הליך השתלת שיער בטורקיה, כדאי להכיר כמה עובדות חשובות כדי שהציפיות מתוצאות הטיפול יהיו מציאותיות:

1. ההליך מתבצע באמצעות שימוש בשיער הטבעי של המטופל

השיער המושתל צומח אוטומטית ללא כל צורך בהליך רפואי אחר או תחזוקה קוסמטית מיוחדת, ואפשר להמשיך להסתפר ולטפח כרגיל את השיער.

2. קיימות טכניקות שונות של הליך השתלת שיער בטורקיה

הנפוצות ביותר הן שיטת FUT או שיטת קצירת רצועות, ושיטת FUE. טכניקות אלו מתבצעות תחת פיקוח של מנתח השתלת שיער מוסמך בטורקיה, וכן על ידי צוות רפואי מקצועי.

שיטת FUT נהוגה באופן נרחב בשל יעילות ההליך; אף על פי שהיא משאירה צלקת מאחורי הראש שניתנת להסוואה על ידי מנתח השיער ביעילות באמצעות "סגר טריכופיטי", שמאפשר הצמחת שיער לאורך קו הצלקת ובכך מכסה אותה. שיטת FUE מתבצעת ללא אזמל או ללא טכניקת תפרים והיא מומלצת לאנשים שמעוניינים להשיג תוצאות של שיער קצר מאוד.

3. השתלת שיער אינה משיגה תוצאות של ראש מלא שיער סמיך

התוצאות משתנות בהתאם למאפיינים הבאים:

  • סוג השיער
  • מידת ההתקרחות
  • כמות השיער הזמינה באזור התורם
  • וכל סוג אחר של משתנה ספציפי למטופל.

4. הליך השתלת שיער בטורקיה מסתיים במפגש אחד

אין צורך בשהייה בבית חולים כדי לבצע מספר מפגשי טיפולים או להתאוששות. מומלץ לשאול את מנתח השתלת השיער או הצוות הרפואי לגבי משך הזמן הנדרש להשלמת הליך השתלת שיער בטורקיה.

5. טיפול השלת שיער הוא פתרון קבוע להתקרחות

השתלים נלקחים מהשיער של המטופל ומופצים בתבנית פרטנית על פני הקרקפת באמצעות הליך כירורגי שנמשך מספר שעות.

6. אין אפשרות לטפל בכל מקרי ההתקרחות באמצעות הליך השתלת שיער בטורקיה

מנתח השיער שאמור לבצע את הטיפול צריך להיות מומחה כדי לזהות את מידת הנזק ולייעץ ביושר לגבי הטיפול בטכניקה המתאימה, להציע חלופות טיפול אחרות או  להסביר למטופל למה אי אפשר לטפל בסוג ההתקרחות שלו.

7. אפשר להשתמש גם בשתלים שנלקחים מהגוף

בחלק מהמקרים, ובהתאם לשיקול דעת מנתח השיער, ניתן לבצע הליך השתלת שיער בטורקיה גם באמצעות שתלי שיער שנלקחים מהגוף; כלומר, להסיר שתלי שיער מאזורים שונים כגון הזקן, החזה או הרגליים והידיים, ולהשתיל אותם על הקרקפת.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה