במקום אכיפה - שירות לאזרח; שרת התחבורה החליטה להסב את רכבי הפיקוח של המשרד לניידות שירות למפונים

$(function(){setImageBanner('386f259a-3d01-4c99-ad29-f681c7360fdf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,35755,'Image','');})

הצוות הבכיר של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הגיע היום, יום ראשון בבוקר (22.10) לגן יבנה כדי לתדרך את האנשים שמפעילים את ניידות הבטיחות של המשרד, להפיכתם לניידות השירות עבור המפונים מהדרום והצפון

במהלך התדרוך הופתע מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, כשפגש במקום את ראש מטה המשרד, שלומי וריאט, שגויס למילואים בגבעתי מייד עם תחילת המלחמה והיה עם ראשוני הכוחות שהוקפצו לגבול הדרום.

קרדיט: משרד התחבורה

מדוברות משרד התחבורה נמסר כי: "אגף הפיקוח במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, המשמש בימים כתיקונם לפיקוח ואכיפה בצידי הדרכים, הוסב בימים האחרונים בהנחייתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב, לאגף השירות לאזרח."

עוד נמסר כי: "בהמשך לעמדות השירות שנפתחו במלונות המפונים בים המלח ובאילת, צי הניידות של אגף הפיקוח הוסב למרכזי שירות ניידים, ויספקו מענה למפונים מעוטף עזה ומהצפון בכל רחבי הארץ. הניידות יתגברו את ניידות השירות של משרד התחבורה, שכבר פועלות במלונות ובמרכזים בהם שוכנו המפונים."

מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן: "השאיפה התמידית שלנו היא לשפר את השירות לאזרח ובוודאי בתקופת המלחמה. בימים אלה החלטנו כי האגף לא יתעסק בפיקוח אלא רק בשירות לאזרח, בעיקר למפוני עוטף עזה והצפון".

"כחלק מהתכנית 'מחברים את ישראל' ובהתאם להחלטת שרת התחבורה מירי רגב, גם בשעת חרום אנו ממשיכים לצד הפעילות השוטפת, לעבור בין האגפים כדי לבחון כיצד ניתן לסייע לאזרחים בשעת המלחמה, ובפרט למפונים, כולנו יחד נרתמים למאמץ המלחמתי", אמר מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן זקן בתדריך שהעביר לעובדי אגף הפיקוח.

"השאיפה התמידית שלנו היא לשפר את השירות לאזרח, גם בשעת המלחמה. האגף כעת לא יתעסק בפיקוח אלא אך ורק בשירות לאזרח. אם יש לכם רעיונות נוספים כדי לשפר את השירות אל תהססו לפנות אלי ישירות", ביקש בן זקן מהעובדי האגף.

מדוברות המשרד הסבירו: "הניידות יספקו שרותי נהיגה ורכב בהם דחיות קורסים, הפקדות וביטולים של כלי רכב, וכל השירותים שהאגף מעניק בימי שגרה. בין השאר הניידות יספקו מידע ונתונים לחברות התשתית על מפגעים בדרך. בנוסף, הניידות יסייעו למפונים בהעברת ציוד אישי ומטענים."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה