גן יבנה: מתכוננים לקראת "שישי מקומי" לחודש פברואר (וידאו)

$(function(){setImageBanner('a6a3cda7-049e-495b-b733-81aadf824aee','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,35755,'Image','');})

לאור ההצלחה: המועצה המקומית גן יבנה מכריזה על קיום אירוע נוסף במסגרת קמפיין שישי מקומי לעידוד רכישה מעסקים של תושבי גן יבנה

חודש לאחר קיום האירוע הראשון במסגרת קמפיין "שישי מקומי" לעידוד רכישה מעסקים קטנים של תושבי גן יבנה, המועצה מכריזה על שישי-מקומי נוסף שיתקיים ב-9 בפברואר.

בגן יבנה מאמינים בכלכלה מקומית, שמפרנסת, בראש ובראשונה את התושבים, יוצרת מקומות עבודה נוספים ואפילו מסייעת לשמור על הסביבה. המיזם נועד לפתח בקרב התושבים מודעות לצריכה מקומית של שירותים ומוצרים. חוסנו של  ישוב נמדד, בין היתר, על ידי איתנות כלכלתו המקומית ויכולתו ליצור מעגלי תעסוקה.

כמו בפעם הקודמת, המועצה שמרכזת את מאגר בתי העסק המשתתפים במיזם, תפרסם לתושבים הטבות מיוחדות  שיוקנו להם באותו מועד. בשלב ראשון הוצבו ברחבי הישוב שלטי חוצות מאירי עיניים תחת הכותרת "קונים מקומי, עושים טוב". בימים אלה מופקת החוברת הדיגיטלית בה יפורסמו ההטבות העדכניות.

ממובילי המיזם נמסר כי הופץ סקר בקרב העסקים שהשתתפו באירוע הראשון, עליו השיבו כשליש מהמשתתפים. מן הסקר עולה כי יחסית לפעם ראשונה, חלק משמעותי זכו לפניות מלקוחות חדשים ורובם מעוניינים במיזם דומה שיהפוך למסורת פעם בחודש. לפיכך הוגדר שישי מקומי שני ב-9 בפברואר.

מועצת גן יבנה

מהמועצה נמסר כי התקבל אישור ראשוני לנסות ולקדם יריד עסקים מקומיים שבו יוכלו להשתתף גם עסקים שירצו להקים דוכן לקידום תדמיתי בלבד.  

בימים האחרונים המועצה פועלת על מנת להפיק חוברת דיגיטלית המסווגת את העסקים על פי קריטריונים ותחומי עיסוק. במיזם הנוכחי ישתתפו למעלה מ-80 עסקים שונים: עורכי דין שמעניקים שעות יעוץ בתחומי התמחותם, יוצרות תכשיטים, מאמני כושר וגוף-נפש, מזון והסעדה, ציוד וחומרי בניין לבית, סלולר ומיחשוב. אפילו סיורים וסדנאות בטבע.

"אנו קוראים לכל תושבי גן יבנה לתמוך בעסקים מקומיים קטנים ולרכוש ב-9 בפברואר שירותים וסחורה רק מעסקים מקומיים" הוסיפו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה