חינוך ילדנו נמצא בסכנה שעלולה לפגוע בערכי השיוויון והסובלנות אל תתנו לזה יד

$(function(){setImageBanner('69bad9b0-f627-4d82-b17a-6eb57c2d0e00','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37801,'Image','');})

בעקבות החלטת הממשלה עתיד מערכת החינוך נמצא בסכנה שעלולה לפגוע בערכי השיוויון והסובלנות

"חששתי מזה וזה הגיע.... חינוך ילדינו נמצא בסכנה זהו צו השעה אסור לנו לתת לזה לקרות

ילדנו הם דור העתיד הערכים שהם מקבלים היום יקבעו את העתיד לבוא הממשלה החדשה המוקמת בישראל, החליטה להפקיר את חינוך ילדינו והעבירה אותם לידי הגורמים הקיצונים והחשוכים ביותר בחברה הישראלית.

זהו איום ישיר ומסוכן על ערכי היסוד הבסיסיים ביותר עליהם מושתתת מדינת ישראל, כפי שהם מובאים בהכרזת העצמאות- שוויון זכויות חברתי מלא, שוויון לנשים, שוויון ללהט"בים, הגנה על מיעוטים, חופש דת ומצפון.

למי שלא יודע ....במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, האחריות על התוכניות הבית ספריות יוצאת מהבקרה של משרד החינוך ועוברת לידי אבי מעוז, יו״ר מפלגת נעם, אשר עתיד להתמנות לסגן שר במשרד ראש הממשלה. מדובר במפלגה קיצונית, גזענית, הומופובית ומסוכנת אך יותר מסוכנת כשהיא מקבלת אחריות על תכני החינוך של ילדנו.

יתרה מכך רק לאחרונה קרא מעוז לנשים שלא להתגייס לצבא והציע להן להתמקד "בתרומתן הגדולה ביותר למדינה"- ולהתחתן ולהביא ילדים. חייבים לשמור על מערכת החינוך ממלכתית וליברלית.

אני שמחה שראשי ערים וראשי רשויות מצטרפים למחאה נגד הממשלה ויתקצבו את תכני הלימודים מכספם. חייבים לשמור על התכנים ששומרים על צביון המערכת כיהודית, דמוקרטית וליברלית, ומרחיקים את תכני השנאה והפילוג מבתי הספר, עלינו לשמור על תכנים שמלמדים את ילדינו סובלנות, קבלת האחר, חופש הביטוי ואמירת אמת. השנאה והפילוג בעם כבר קיים ומורגש אסור לנו להשריש אותו לילדנו.

שתפו וצאו למאבק על זכויותנו . אל תתנו להם לכבות לנו את האור למען עתיד ילדנו" .

אלדה נתנאל 

צילום אלדה נתנאל

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה