אחרי הצהרת ראש הממשלה - הופסקה השביתה במשק וברשויות המקומיות

$(function(){setImageBanner('8b2daddc-5620-40b4-9fbe-f2b2c10be2e0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

ראש הממשלה הודיע על השהיית החקיקה לצורך הדברות, ההסתדרות הודיעה על הפסקת השביתה במשק, כולל ברשויות המקומיות

בניין עיריית אשדוד (צילום: עופר אשטוקר - אשדוד נט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על עצירת החקיקה לצורך הדברות, ומיד לאחר מכן הודיע יו"ר ההסתדרות כי השביתה הכללית במשק מופסקת, כך גם ברשויות המקומיות.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בתגובה לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מברך את ראש הממשלה על עצירת תהליך החקיקה ועל הבחירה באחדות העם. אני אהיה הראשון לסייע לראש הממשלה נתניהו, בהובלת משא ומתן ליצירת רפורמה אשר תנוסח בהסכמה משותפת בין הצדדים, ותביא לאיחוד הקרעים בעם. אני קורא לכל חבריי בממשלה ובכנסת, משמאל ומימין, השאירו את האגו בצד וראו את טובת העם ואת עתיד החברה הישראלית לנגד עיניכם. במשמרת שלנו מתרחש אירוע, מהגדולים והקשים בתולדות העם, ועל כולנו לגלות אחריות ומנהיגות למען עתיד ילדינו.
"בעקבות הודעת ראש הממשלה אני מודיע כי תופסק השביתה במשק, עליה הכרזתי הבוקר. אני מודה לכל השותפים למהלך: ראשי המשק ונציגי המעסיקים, ראשי הוועדים, העובדות והעובדים, חברי הנהגת ההסתדרות ועובדי ההסתדרות. יחד נחזיר את מדינת ישראל לדרך הנכונה".

כל המקומות שהצטרפו היום לשביתת ההסתדרות, חוזרים לפעילות.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה