בהשקעת ענק -מתחם נינג'ה אתגרי ראשון מסוגו בארץ הוקם באשדוד ומציע קירות טיפוס, פארקור ומסלול אימונים מטורף המנהל- בר סנפיר כוכב נינג'ה ישראל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('39152024-0fbe-4d97-9b6f-48c60e356c1e','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,44215,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('39152024-0fbe-4d97-9b6f-48c60e356c1e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,44215,'Image','');},15]]);})

אחת מהפעילויות הספורטיביות, החינוכיות והכי אטרקטיביות כיום בארץ (ובעולם) היא פעילות הנינג'ה. מדובר בספורט אתגרי לכל הגילאים, ולכל הרמות.
אימוני כושר טיפוס ונינג'ה הם תופעה ידועה בשנים האחרונות, אבל מתחם הנינג'ה האתגרי שנפתח בעיר לוקח את האימונים צעד אחד קדימה.

המתחם החדש משתרע על פני שטח של 1500 מ"ר וממוקם בחוף הקשתות באשדוד, וכולל מגוון רחב של מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, בני נוער ומבוגרים, בדגש על חוגים מקצועיים, סדנאות אירועים וקורסים. מדובר במתחם אקסטרים חוויתי ומקצועי, הכולל קירות טיפוס מתחלפים, מתחם פארקור מקצועי, ומתחם נינג'ה מאתגר.

 לפרטים : 0549888123נינג'ה אשדוד

ביקרנו במתחם הנינג'ה החדש באשדוד, מתחם הנינג'ה הגדול והמפואר ביותר בארץ אשר נמצא בלב חוף הקשתות

מי שהגו את רעיון הקמת המתחם, והוציאו אותו לפועל הם האחים ויקטור ואנטולי  שנקל, הבעלים של מועדון הכושר הוותיק "לזוז".

מגיל צעיר שניהם התמחו בכל הקשור לעולם הכושר, עסקו בלימוד ואימון ילדים פעילות גופנית וריקודים סלונים.

לפני 7 שנים, הם פתחו יחד את מועדון הכושר לזוז ופנו לקהל הבוגר. כעת כהורים לילדים ויחד עם ניסיונם העשיר בתחום הכושר, החליטו להביא את האתגר הבא לעיר, לשלב בו גם פעילות ספורטיבית לילדים ומבוגרים יחד.

כאשר הגענו לפגוש את ויקטור במתחם, השאלה הראשונה ששאלנו הייתה: מה הרעיון שעומד מאחורי המיזם העצום

הוא מסביר "אני בתור ילד קטן תמיד אהבתי לטפס על עצים, היום כבר ילדים ממעטים לעשות פעילות גופנית בחוץ ובטח לא של טיפוס. רוב הילדים היום נמצאים מול מסכי המחשב והסמארטפון ורק מעטים הולכים קבוע לחוגי ספורט.

החשיפה לפעילות גופנית והמודעות למזון שאנו אוכלים, עלתה משמעותית בשנים האחרונות ועל זה אפשר רק לברך, כאשר אנו מדורגים במקומות לא טובים בכל הנוגע להשמנת יתר, בעיקר בקרב ילדים. ולכן מאוד חשוב שילדים יבצעו פעילות גופנית."

רציתי להביא משהו שיעניין את הילדים, לכן החלטתי ללמד אותם לטפס, אבל לא סתם לטפס, כי אם אתן לילד לעשות סתם ספורט הוא ישתעמם, אם אני אתן לו לעשות מסלול מאתגר עם מטרה, הוא ירגיש כל כך מאותגר שזה יניע אותו לעשות את זה שוב ושוב".

נינג'ה אשדוד

"אני מאמין שעולמם החדש של הילדים, היא פעילות גופנית של טיפוס ואתגרים בצורה מבוקרת ונכונה. בחרנו להקים מתחם אתגרי, כי פעילות גופנית מסוג  שהנינג'ה והטיפוס מקנים לילדים משלבים חוויה ספורטיבית, מטרתם לממש את הפוטנציאל הפיזי והמנטלי של המתאמנים, בכל הגילאים. פעילות אימון הנינג'ה הוא לעבור מסלול מכשולים ולפתח מיומנויות בעלי מרכיבי כושר שונים.

מסלולי הטיפוס דורשים איזון, טכניקה, כוח, הרבה חשיבה יצירתית והסתכלות בפרספקטיבה על התמונה המלאה, מה שמעניק להם גם כלים לחיים. ולכן החלטנו להקים מתחם שמרכז את הכל במקום אחד, יחד עם הדרכה מקצועית ".

"אנו בטוחים, שמי שירשם לחוגים יקבל את הכלים והכישורים להיות הגרסה הטובה ביותר שלהם, נינג'ות לא רק בפן הפיזי, מעבר לשיטת אימון ספורטיבית, זהו המקום הטוב ביותר לשפר בו יכולות מנטליות, משמעת עצמית וביטחון עצמי".

עוד הוסיף ויקטור "אנו שמחים להיות הראשונים באשדוד להגשים חזון ולפתוח מתחם ספורט גדול בעיר, ולקדם את ענפי הספורט החדשים ובטוחים כי ילדי אשדוד, הסביבה ובכלל, ישמחו לבוא להיות חלק מהפעילות השוטפת במתחם".

 נינג'ה אשדוד

לפרטים : 0549888123

את המענה המקצועי למתחם מעניק בר סנפיר כוכב נינג'ה ישראל

בר עסק בכל סוגי פעילות כושר ואקסטרים בחייו, התמודד בכל עונות התוכנית נינג'ה ישראל.

לאחר ניסיון עשיר שצבר בהקמת מתחמי נינג'ה ברחבי הארץ, החליט בר לחבור לויקטור ואנטולי ולהגשים את המיזם.

במשך שנה וחצי יחד עם צוות "לזוז", תכנן בר את המתחם באשדוד בראיה של מתאמן, מקום שהוא היה חולם להגיע אליו ורוצה להתאמן בו.

בר מספר" לאחר שנים שבהם עסקתי בהקמת מסלולי נינג'ה, החלטתי לפעול באתגר החדש ולהקים מתחם שלא נראה בארץ ובדרום בפרט. השקענו חשיבה רבה בהקמת המסלולים על מנת שיאתגר את המתאמנים מידי שבוע, הייחודיות אצלנו שהמסלולים מתחלפים ומסודרים כל פעם מחדש. בנוסף המדריכים שגייסנו קיבלו הכשרה מקצועית ביותר ויוכלו להעניק לכל מתאמן חוויה מקצועית אקסטרימית ". 

 

מה היתרונות הגדולים של אימונים במתחם החדש?

בר מסביר "המתחם בנוי מכמה אזורי פעילות שונים המאפשרים מגוון אימונים, נינג'ה, פארקור, וטיפוס. כל תחום משלים אחד את השני ויוצר את המקום האולטימטיבי לאימונים מגוונים ולפיתוח יכולות ברמה הגבוהה ביותר.

אני ממליץ למתחילים עם כושר בסיסי, להתחיל באימון בטיפוס, מכיוון שאימון מסוג זה מפתח כוח אחיזה, גמישות, תנועה, כוח גוף, יכולות תכנון וחשיבה גבוה. מה שיעזור אח"כ להגיע מוכנים לאתגר מתקני הנינג'ה .

מי שכבר יש לו רמה מתקדמת של כושר יכול לעבוד גם בנינג'ה  ובפארקור. לכן הכשרנו מדריכים מקצועיים שמלמדים כל שלב ושלב ומלמדים לפתח את המיומנויות הנדרשות, בכדי ליהנות מהאתגרים במתחם".

בר סנפיר -נינג'ה אשדוד

במה המתחם שונה ממתחמי הנינג'ה בפארקים החיצוניים ברחבי העיר?

"מתחמי הנינג'ה שהוקמו בפארקים חיצונים מדמים גני שעשועים עם מתקני כושר, אין הקבלה אמיתית למתחם נינג'ה אקסטרימי. מעבר למכשור המקצועי, במתחם הנינג'ה יש מזרנים שאפשר ליפול עליהם, בנוסף המתחם מורכב מאלמנטים שעובדים על אחיזות דינמיות וטכניקות מכשולים, שעומדים בתקנים בטיחותיים ביותר, לצד כל זה תמיד נמצא  איתך מדריך מקצועי לכל שאלה והכוונה".

 פארקור אשדוד

פארקור נתפס לפעמים כספורט מסוכן ואימפולסיבי מדוע החלטתם לשלב אותו גם במתחם ?

"הפארקור הוא אימון מדהים, מכיוון שזו דרך מצוינת ללמוד כיצד לנווט במכשולים שכבר נמצאים בדרכך, הוא בעצם נחשב לאומנות הבריחה ואקרובטיקה. המתאמנים מתמקדים בהגעה מנקודה אחת לשנייה בצורה המהירה ויעילה, תוך התגברות על מכשולים הקיימים בדרך".

"אין סיבה לפחד, מכיוון שבמתחם שלנו, יש הדרכה מקצועית מבוקרת ובטיחותית שמאפשרת ליהנות מסוג זה של ספורט שמסקרן ומאתגר מאוד. בנוסף, אימון הפארקור מפתח את היכולת לסמוך על הגוף שלנו ומקנה את היכולות להתמודד עם אתגרים, ריכוז גבוה, כח פיזי, יציבות, זריזות, דיוק."

"חשוב לי להדגיש, מעבר ליכלת הספורטיבית מסגרת של אימונים במתחם נינג'ה מעניקה מאוד לביטחון העצמי הן בפן של הצלחה אישית מול כל אתגר והן בנראות החיצונית זקיפות וחיזוק הגוף".  

לפרטים : 0549888123

נינג'ה אשדוד

במתחם הנינג'ה באשדוד כל המתקנים תוכננו ברמה בינלאומית, הוקמו ונבדקו על ידי צוות מקצועי, בעל ניסיון, תוך הקפדה על חוויות משתמש, איכות האימון והבטיחות.

המתחם החווייתי כולל מסלולים המיועדים לילדים נשים וגברים מגיל 5 עד 120 חובבנים ומקצוענים, המעוניינים להתנסות בחוויה האתגרית האולטימטיבית שמותחת את גבולות היכולת האישית.

עוד קיים במתחם, חדרים פרטיים לחגיגת מסיבות ימי הולדת ואירועים, לחברות מדובר בחוויה אקסטרימית הכי גדולה שהוקמה איי פעם באזור.

הכניסה למתחם היא לפי הצורך, ניתן לרכוש מנוי פתוח ולהגיע באופן עצמאי או כקבוצה, להירשם לחוגים, סדנאות אירועים וקורסים. 

 

מיקום:  מפקורה 2 חוף הקשתות אשדוד 

 ימים א'- ה' - 8:00-23:00  , שישי  8:00-16:00 (שבת סגור)

טלפון ליצירת קשר ופרטים נוספים   : 0549888123

דף הפייסבוק

אינסטגרם

אתר

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה