ביה"ח הרצפלד מצטיין הכללית בפעם התשיעית ברציפות

$(function(){setImageBanner('72b08656-150b-4b6f-9b27-9bbd6504568e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

המרכז הרפואי שיקומי גריאטרי הרצפלד זכה כמוסד מיוחד מצטיין בכללית בפעם התשיעית ברציפות

צילום: שאולי לנדנר

מדוברות ביה"ח קפלן והרצפלד נמסר לנו כי:

"במסגרת אירוע הוקרה למצטייני מנכ"לית ולמוסדות מצטיינים לשנת 2021 שהתקיים בנס ציונה, לאחר שנתיים של מאבק בנגיף הקורונה, זכה המרכז הרפואי שיקומי גריאטרי הרצפלד כמוסד מיוחד מצטיין בכללית, זו הפעם התשיעית ברציפות. בית החולים זכה להצטיינות לאור הובלה ברפואה איכותית ויוזמת, חווית מטופל מצוינת, מותאמת חדשנית ורציפה בכללית, פיתוח המשאב האנושי ועיצוב חדשני של התרבות הארגונית וצמיחה ומובילות בתדמית."

גב' רות רלבג מנכ"לית כללית:

"הקורונה הציבה בפני עובדי כללית אתגרים שדרשו מענה מהיר, איכות מקצועית, אומץ, גמישות מחשבתית והרבה אהבת אדם. הצטיינות ומצוינות הן מילים השלובות בעשייה שלנו ובחתירה לשיפור מתמיד של עובדי כללית. אתם, המצטיינים שלנו, בחרתם לא רק מקצוע, אלא שליחות! עובדים שמגשימים ומקיימים אותה מדי יום במסירות שאין שנייה לה. מצוינות היא דרך חיים, בחירה בחיים של נתינה ואהבה לזולת. העבודה שלכם מעוררת השראה בצוותים, במטופלים ובבני משפחותיכם. יישר כוח לכם כמובילים, ולכל אלפי העובדים המצוינים שלנו, ועשרות הצוותים המעולים שאתם מייצגים כאן היום. בהזדמנות זו אני מודה למשפחות היקרות שלכם על התמיכה בכם, תמיכה המאפשרת, דוחפת ומעודדת אתכם להצטיינות על היותם שותפים להצלחה שלכם ושלנו".

פרופ' טריף בדר מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הגריאטרי שיקומי הרצפלד:

"אני גאה בעובדי ועובדות בית החולים הרצפלד, שמקפידים על סטנדרטים רפואיים גבוהים ביותר, לצד זמינות ושירותיות למטופלים של בית החולים. המרכז רפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד פועל על מנת להוביל בישראל את תחום הטיפול הכוללני והשיקומי לאוכלוסיה הבוגרת, באיכות הרפואית הגבוהה ביותר המביאה לתפקוד ולעצמאות מיטביים, תוך שילוב חשיבה יצירתית ושימוש בטכנולוגיות מקתדמות. זוהי השנה התשיעית ברציפות בה בית החולים מצטיין. בי"ח הרצפלד מהווה מודל לחיקוי לעבודת צוות רב מקצועי, המרכז הוא בית חם ומעצים למטופליו, למשפחותיהם ולעובדיו. הרצפלד הוא בית חולים מהמובילים במחקר בתחום הגריאטריה והינו אבן שואבת לאנשי מקצוע בתחומי הרפואה, הסיעוד ומקצועות הבריאות וימשיך להיות כזה גם בעתיד".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה