גלו במה צוידו 50 מורי נהיגה ברחבי הארץ?

$(function(){setImageBanner('6c71e542-02ec-44b4-b9f7-c0068481405c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

לאחר 2 מקרים טרגיים ובאמצעות העמותה לרווחת מורי הנהיגה:
50 מכשירי מַפְעֵם (דפיברילטור) יוצבו ברכבים של מורי נהיגה בישראל.

דוברות מד"א

מדוברות מד"א נמסר כי:

בעקבות שני מקרים טרגיים בדרום הארץ ובמרכזה, במסגרתם תלמידי נהיגה לקו בדום לב במהלך טסט, החליטו בעמותה לרווחת מורי הנהיגה לצייד את רכבי מורי הנהיגה במכשירי מַפְעֵם (דפיברליטור) ובעזרת תורם סיבסדו רכישה ראשונית של 50 מכשירי מַפְעֵם (דפיברילטור). העמותה לרווחת מורי הנהיגה בישראל מונה למעלה מ-2,200 חברים ובהמשך יצוידו מורים נוספים במכשיר מַפְעֵם (דפיברליטור).

עשרות המורים הגיעו אתמול (ב') למוקד הלאומי של מד"א בקריית אונו לקבל את מכשיר המַפְעֵם (דפיברילטור) ועברו הכשרה על תפעולו ע"י פראמדיקית מד"א ענת גילגל. המכשירים יוצבו באופן קבוע ברכבי המורים, אשר יוכלו בעת הצורך להעניק טיפול רפואי מציל חיים לתלמידיהם ולעוברי האורח במרחב הציבורי.

בין מורי הנהיגה שקיבלו את המכשיר היה גם סמי ארביב מאשקלון, שתלמיד אותו לימד לקה בליבו במהלך הטסט בשדרות לפני כחודש:

"תלמיד הנהיגה כבן 60 איבד לפתע את הכרתו והתמוטט במהלך הטסט. הבוחן שהיה איתו ברכב החל מיד בפעולות החייאה על פי הנחיות שקיבל בהדרכה טלפונית ממוקד מד"א עד להגעת הניידת טיפול נמרץ למקום שהמשיכה את פעולות החייאה תוך כדי הפינוי לבית החולים שם לאחר מאמצי הרופאים הוא נפטר", שחזר ארביב והוסיף על ההדרכה שהתקיימה אתמול:

"אחרי האירוע הטרגי, הבנו שאם היה לנו את מכשיר המַפְעֵם (דפיברילטור) ייתכן והיינו יכולים להציל את חייו. יחד עם העמותה לרווחת מורי הנהיגה והמורים רכשנו את המכשירים על מנת שהם יהיו בכלי הרכב ובכדי שנוכל להגיש עזרה במקרה חירום."

יו"ר העמותה לרווחת מורי הנהיגה, שלמה יוספברגר:

"מורי נהיגה שמחנכים לנהיגה זהירה נרתמים היום להציל חיים בעזרת מד"א. אנחנו נמצאים במערך של ניסוי ולאחר סיומו נפנה לממשלת ישראל ולגורמים הנוגעים בדבר שיתנו מימון למכשירים שכל מורה נהיגה שירצה בכך יהיה מרושת ויהיו מכשירים ברכבים. כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו."

איתמר אברמוביץ, מנהל אגף מתנדבים והדרכה במד"א:

"זו זכות גדולה שאתם כאן. אנחנו פועלים במגן דוד אדום בכל העת על מנת להנגיש את מכשיר המַפְעֵם (דפיברליטור). אנחנו רואים בכם, מורי הנהיגה שנוסעים בכל יום בכבישי ישראל שגרירים שלנו להצלת חיים. אתם מכשירים את דור העתיד ושיש חשיבות מאוד גדולה שגם התלמידים שלכם יראו שיש לכם מכשיר מַפְעֵם (דפיברילטור) ברכב, בשביל הביטחון הרפואי שלהם, בשביל ההורים שלהם ובשביל כל אחד ואחד שתגיעו אליו. כולי תקווה כי לא תצטרכו להשתמש במכשיר אף פעם ואני בטוח שאם כן, תסייעו להציל חיים בעזרתו. תודה לכם על שיתוף הפעולה המבורך הזה, אתם יזמתם אותו. ישר כוח ותודה רבה."

צילום התמונות באלבום המצורף: דוברות מד"א

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה