גל איזנקוט, בנו של השר גדי איזנקוט, נפל בעזה הי"ד

$(function(){setImageBanner('a5abd8f4-cbae-41dd-b8d7-adf320792df0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

הכוח שבו היה גל איזנקוט ביצע סריקות בפאתי ג'באליה הם זיהו פיר פתוח, התקרבו אליו ואז אירע פיצוץ עז של מטען חבלה. איזנקוט נפצע קשה מאוד בפיצוץ ופונה לבית החולים אסותא באשדוד, שם נקבע מותו. 

לוחמי הקומנדו בלב חאן יונס - דובר צה"ל

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות ברצועת עזה: בנו של הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, רס"ר (במיל') גל מאיר איזנקוט, בן 25, מהרצליה, לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש', נפל בקרב בצפון רצועת עזה, ורס"ם (במיל') יונתן דוד דיטש, בן 34 מחריש, לוחם בגדוד הסיור 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

על פי דיווח ב'ווינט', בבוקר ביצע הכוח שבו היה גל איזנקוט סריקות בפאתי ג'באליה, באזור שייח זייד. הם זיהו פיר פתוח, התקרבו אליו ביחד עם כוח של יהל"ם- ואז אירע פיצוץ עז של מטען חבלה. גל איזנקוט נפצע קשה מאוד בפיצוץ ופונה לבית החולים אסותא באשדוד, שם נקבע מותו. 

בנוסף, שני לוחמים במילואים, לוחם ופרמדיקית מגדוד 53, עוצבת 'ברק', וקצין לוחם מסיירת הנח"ל נפצעו באורח קשה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו.

הלווייתו של גל איזנקוט ז"ל תיערך מחר בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בהרצליה.

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, הביע צער כבד ואמר כי "במהלך סיור היום במפקדת אוגדה 162 קיבלנו בשורות קשות, על נפילתו של גל, בנו של חברי גדי איזנקוט. גל לא היסס והתגייס למילואים למען המדינה שאותה חונך לאהוב כל חייו, ושאותה אהב בכל נימי נפשו".

"יחד עם כל עם ישראל אני שולח חיזוק גדול לגדי ולמשפחה כולה, וחיבוק גדול. כולנו מחויבים להמשיך ולהילחם למען המטרה הקדושה שבשמה נפל גל.

גדי, אנחנו מכירים עשרות שנים. אצלך הבית הוא תבנית נוף מולדתה של המדינה. אני יודע כמה חזק אתה. כמה מאוחדת המשפחה שלכם. איך תמיד אתה שומר על הבית של כולנו, וגם על הבית האישי שלך. כך יהיה גם כעת, אני בטוח. אתה תשמור על המשפחה, וכולכם תשמרו האחד על השני חזקים. יהי זכרו של גל וזכר כל הנופלים במערכה על הבית של כולנו ברוך. גם בשמו, גם בשמם, אנחנו ממשיכים במשימה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה