גם הדוגמנית האשדודית ג׳ני צ׳ראווני, יוצאת נגד השיר מעורר המחלוקת של עומר אדם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0462307a-9780-4ac3-ba45-ecad963c213c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,44215,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0462307a-9780-4ac3-ba45-ecad963c213c','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,44215,'Image','');},15]]);})

השיר שמעורר הרבה מאוד כעס בקרב יוצאי חבר העמים, מסרב לרדת מהכותרות והביקורות לא מפסיקות. הפעם זו הדוגמנית האשדודית ג׳ני צ׳רוואני, שיוצאת נגד שירו של אדם, שלפי שעה טרם הוציא התנצלות מטעמו

שירו החדש של עומר אדם ״קאקדילה״ ממשיך לעורר הדים וזעם הארץ. אחרי הביקורות, הודיעו גלגל״צ ותאגיד השידור כאן כי לא ישמיעו את השיר מעורר המחלוקת, לפחות לא בשבוע הקרוב.

כעת, הדוגמנית האשדודית ג׳ני צ׳ראווני, יוצאת נגד השיר של אדם. וכך כותבת ג׳ני - לא נגענו:

״אני יהודייה ממוצא רוסי. עליתי לארץ לפני 31 שנה מקזחסטן ושם נחשבתי כיהודייה מסריחה. עלינו לארץ משפחה גרעינית: אמא, אבא, סבא, סבתא ואחותי.

מיד הפכנו להיות רוסים מסריחים. אלה שאין שפה, אין עבודה, קקדילה, לבושים שונה, לובשים את אותם בגדים כל יום - כי מה שלבשנו זה מה שתרמו השכנים, ועבדנו כל עבודה אפשרית. גם אני . מגיל 11. שטפתי כניסות של בתים, עשיתי בייביסיטר ולימדתי ילדים קטנים מתמטיקה.

השיר של עומר אדם הוא זוועה, מדרדר את החברה שלנו ואומר בקול רם: בשביל כסף הכל אפשרי ואפשר להשפיל אוכלוסייה שלמה שנלחמה בשיניים כדי להיטמע בחברה הישראלית-צברית ולהיות סוף סוף כמו כולם, חלק מהעם שאנחנו שייכים לו מהיום שנולדנו.

בחור ישראלי לועג לבחורה רוסיה עולה חדשה וצוחק עליה - את זה לא שמעתי רק בשיר היום, חוויתי את זה על בשרי כמעט על בסיס יומי. מחזיר אותי אישית לשנה הראשונה שלי בארץ, שהיו מצחקקים על הרוסים. התרבות הרוסית הביאה לפה עליית מדרגה בתרבות, הוסיפו לחוכמה לקלאסיקה ועיצוב. אי אפשר להתעלם מזה.

השיר של עומר אדם מגדיל את הגזענות שיש בחברה, שקיימת גם ככה. הוא מספר שהוא ממוצא קווקזי. אבל נולד בארץ. לא חווה את התחושה שהקרקע נשמטת מתחת לרגליך רק בגלל שאמרת מילה לא נכונה. במשך יממה שלמה צוחקים עליך אנשים שאתה כל כך רוצה להיות חלק מהם ומשתדל כל יום ללכת על קליפות של ביצים לידם.

השיר גזעני ופוגעני. נטול התחשבות בכל העם הזה שנבנה על קרעים של תרבויות, גם של רוסים. השיר של עומר אדם מסריח מבצע כסף וחוסר יצירתיות - כאילו לא נשאר על מה לשיר, אז בואו נצחק על הרוסים".

 מילות השיר

בוקר טוב אדון גברת

יש פה מציאות אחרת

כל האנשים זורמים לים

בין הים והשמיים

חם לי חם לי כולי מים מה עכשיו

מה יהיה מאיפה באה

אומרת לי עברית קשה שפה

כל היום רק נייט ודה

והיא אומרת קאקדילה לה לה

מה קרה לה לה

והיא שותה לה לה

והיום היא בכלל לא בטוחה חה חה חה

מה שלי מה שלה

כמה לי כמה לי כמה לה

נו דוואי תקנה לי תותים

עוד מילה אותך לפוטין

הוא כבר יעשה אותך כוכב

אתה תודה לי

מה תודה לא אל תודי לי

לא זה לא קרה עם נילי

גם לא עם אחות שלה סיוון

מה יהיה מאיפה באה

אומרת לי עברית קשה שפה

כל היום רק נייט ודה

והיא אומרת קאקדילה לה לה

מה קרה לה לה

והיא שותה לה לה

והיום היא בכלל לא בטוחה חה חה חה

מה שלי מה שלה

כמה לי כמה לי כמה לה

חתונה טוב אל תציקי

מיקונוס או סלוניקי

אם כבר את חולמת אז יוון

(נזדרוביה)

יאסו אוזו בכפיים

כולם פה על הרגליים

לכבודך נרים פה בלאגן

והיא אומרת קאקדילה לה לה

מה קרה לה לה

והיא שותה לה לה

והיום היא בכלל לא בטוחה חה חה חה

מה שלי מה שלה

כמה לי כמה לי כמה לה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה