דוגמא למופת של שיח איכותי בין ימין לשמאל - הצמד החדש - עמית סגל ובן כספית

$(function(){setImageBanner('6da00fbb-96e5-488d-a6be-2e3f70c528d4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

כשהפוליטיקאים בסיוע אקטיבי של אמצעי התקשורת משסים את העם זה בזה - נולד סוף סוף בערוץ 12 צמד של פרשנים פוליטיים (המייצגים בן 70-80 אחוז מתושבי המדינה) עמית סגל ובן כספית הם המרעננים הרשמיים של התקשורת 0והלוואי וכולם יחקו אותם) ומלמדים שכולנו מונעים מאהבת הארץ וזה בסדר שיש לנו דעות שונות.

בן כספית ועמית סגל

בן כספית ועמית סגל פרשנים ועיתונאים מהטובים בישראל הפכו להיות צמד בערוץ 12 - יומן שישי ובתוכנית משלהם - "פגוש את העיתונות" -

האחד ימני שפוי השני שמאל שפוי – ואף אחד מהם לא קיצוני (כמו רוב העם שלנו). שניהם ציוניים, שניהם חדים כתער, שניהם שנונים, שניהם בעלי כושר ביטוי ברמות הגבוהות ביותר וגם מדברים בגובה העיניים והכי יפה שהם לא מתלהמים אלא מכבדים זה את זה למרות הדעות השונות.

עד היום התקשורת נוטה להבליט את הקיצוניים במפה הפוליטית כדי ליצור פרובוקציות ו/או להבליט את השוני. אבל כשמקשיבים לעמית סגל ובן כספית ניתן גם להבין גם את  2 הגישות השונות. ניתן להפנים שהדעות של רוב העם נובעות מאהבת ישראל. כל השוני הוא בדעה האישית -  מה הכי נכון והכי טוב למדינה ולעם ישראל.

הם צברים, הם בעלי בקיאות רבה בפוליטיקה, הם משתדלים פחות להיות מנועים מרגש ובעיקר להקשיב לצד השני וגם למרואיינים.

הניחוחות שלהם מעבירה מסר שדעות פוליטיות שונות לא הופכות את הצד השני לאויב ועוכר ישראל – בסה"כ מבט אחר על הדברים.

הם יכולים להסכים על הרבה מאוד דברים אחרים כמו ערכים בסיסים, אהבת הארץ, חופש הביטוי והחופש לחשוב אחרת וגם שהקיצוניות מימין ומשמאל היא הרעה חולה של עם ישראל.

בן כספית הוא שמאל, אבל כזה שלא יסכים עם השמאל הקיצוני שכן הוא (כמו רוב המרכז שמאל) ציוני מבטן ולידה.

עמית סגל הוא ימין, אבל כזה שלא יסכים עם הימין הקיצוני והפאנטי. והוא ציוני מבטן ולידה.

אין ספק שהשניים הם ישראל היפה, הנכונה והפטריוטית שרובנו המכריע היה רוצה שתהיה.

הלוואי וכל אמצעי התקשורת היו יודעים להציג לנו את המציאות הפוליטית מהמשקפיים השפויות של עמית סגל ובן כספית.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה