הותר לפרסום: לוחם גבעתי תושב גדרה בוגר דרכא בגין עידו ברוך מת מפצעיו

$(function(){setImageBanner('990da3a5-4bc2-42e8-ba1a-572854443725','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

לוחם סיירת גבעתי, סמל-ראשון עידו ברוך ז"ל, תושב גדרה ובוגר תיכון 'דרכא בגין' הוא הלוחם שנפל לאחר שנפגע בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון, במהלכו שני מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים. הלוויה תצא מחר בשעה 14:00 בבית העלמין הישן של גדרה

צער ואבל גדול נפלו היום על המושבה עם פרסום שמו של תושב גדרה, עידו ברוך ז"ל הי"ד, שנרצח היום במהלך פעילות מבצעית בשומרון.

עידו היה בצופים והתנדב לשנת שירות, עבד כדיג'יי, מלא בנתינה. הותיר אחריו הורים ושתי אחיות.

פייסבוק עידו ברוך

פייסבוק עידו ברוך

פייסבוק עידו ברוך

פייסבוק עידו ברוך ז"ל

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי בזמן שהצבא אבטח כמדי שנה את צעדת סוכות בהשתתפות אלפי בני אדם בשטח C, הגיע מחבל בתוך רכב שנסע מהר וירה מטווח קצר מנשק אוטומטי לעבר עמדה צבאית שבה שהו לוחמי סיירת גבעתי. עידו שנפגע מכדור אחד עסק באבטחה היקפית לצעדה.

בבית החולים מאיר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של עידו, שמצבו הוגדר בתחילה קל-בינוני, אך לדאבוננו הידרדר בהמשך. 

מהמרכז הלאומי להשתלות נמסר: "משפחתו של עידו ברוך ז"ל, חייל גבעתי בן ה- 21 שנהרג בפיגוע בחומש, ביקשה לתרום את איבריו ולהציל חיים. לעידו היה כרטיס אדי. קרניות עיניו מוצלות ברגעים אלו במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא ויושתלו בהמשך בחולים הממתינים למאור עיניים".

המועצה המקומית גדרה: משפחת גדרה שולחת תנחומים למשפחתו של לוחם סיירת גבעתי, סמ"ר עידו ברוך שנפל היום בפיגוע ירי מתועב ליד שבי שומרון. סמ"ר עידו ברוך, ילד בכור להורים עינב ואיתן, אח לשתי אחיות - יעל ונעמה. למד בתיכון דרכא בגין בגדרה, עידו היה ילד שכולו לב ונשמה שתמיד היה ראשון לסייע לכל אחת ואחד, היה פעיל בתנועת הצופים ועשה שנת שירות, תמיד היה עם אנרגיות חיוביות, ילד עם חן וחיוך שכבש את כולם. הלב כואב ובוכה, משפחת גדרה כולה מחבקת את המשפחה. אנחנו ברגע קשה זה, מחזקים את כוחות הביטחון במאבק נגד הטרור הארור. יהי זכרו ברוך".

המחבל פתח באש לעבר עידו וחבריו ונמלט מהמקום ברכב. כוחות הביטחון פתחו במרדף וסריקות בכפרים הסמוכים.

 הודעה נמסרה למשפחת הלוחם. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

הלוויה תצא מחר בשעה 14:00, בבית העלמין הישן של גדרה. יהי זכרו ברוך

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה