הלך לעולמו במפתיע ידידיה (דידי) באום - מנהל מחוז דרום של טרם

$(function(){setImageBanner('8f113df7-2c0e-4150-8ea9-4b03e337be6c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

דידי ז"ל, רק בן 38 במותו, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, הקטן בן שנה ושלושה חודשים. "היתה לו תרומה חשובה בעיצוב רוח הנתינה"' ספד לו מנהל מוקד טרם ביבנה ואשדוד וחברו הטוב של דידי. ברשת טרם עומלים בימים אלו על מפעל הנצחה לזכרו

ידידיה (דידי) באום ז"ל

השבוע הלך לעולמו במפתיע ידידיה (דידי) באום ז"ל, מנהל מחוז הדרום בטרם-רפואה דחופה והותיר אחריו משפחה, חברים ועובדים המומים. הוא היה רק בן 38, והותיר אחריו אשה וארבעה ילדים, הקטן בן שנה ושלושה חודשים.

"הוא השאיר את חותמו מבאר-שבע ועד אילת, והיה ידוע באהבת האדם, שתמיד מוצא את שביל הזהב לכל קונפליקט ולכל בעיה שנראית בלתי פתירה. כשמישהו היה מתעקש ולא בא מספיק לקראת האחר, היינו אומרים תהיה יותר כמו דידי", מספר חנן קרנץ, מנהל מוקד טרם בבאר שבע וקריית גת.

רבים מתושבי הדרום הכירו את דידי באום, לוחם בסיירת אגוז. אלעד כ"ץ, מנהל מוקד טרם ביבנה ואשדוד וחברו הטוב של דידי מספר כי "היתה לו תרומה חשובה בעיצוב רוח הנתינה, המקצועיות ואהבת הזולת בטרם".

לדבריו, "הוא היה מנהל-העל של כל מחוז דרום שכולל את המוקדים ביבנה, אשדוד אשקלון, קרית גת, שדרות, באר שבע ואילת. כולם ידעו שהוא רק מחפש למי לעזור, למי מהמטופלים לפתור בעיה. הוא היה אהוב ומוערך כי הלב שלו תמיד היה פתוח".

"אנחנו פשוט המומים מלכתו. כל הזמן מהדהדות לי בראש המילים שלו: 'אל תשכחו שמה שהכי חשוב זה הבריאות של המטופלים שלנו, אנחנו עוסקים ברפואה, אין נעלה מזה'. ולכן ניגש לשיבוץ של צוות העבודה בכל שבוע בחרדת קודש.

דידי היה אדם ערכי ודאג למשפחות רבות. אנשים שנקלעו למצוקה כלכלית ידעו שתמיד אפשר לפנות אליו ולקבל עצה טובה שתחזיר את החוסן הכלכלי למשפחה וכן ליווה חלק מהמשפחות באופן מקיף יותר.

"וכאילו לא די בעשיה שכולה נתינה ואהבת האדם, הוא כיהן עד לא מזמן כיו"ר מזכירות היישוב סנסנה בצפון הנגב, ששם הוא ואשתו בנו את ביתם לפני מספר שנים" - סיפרו חבריו. "אנשי היישוב זיהו מיד את הכישורים החברתיים שלו, את יכולות הניהול הגבוהות, את היכולת לדבר בגובה העיניים, לקדם פרויקטים ולהעניק אוזן קשבת לכל אדם".

"בעבודה, בקהילה ובחיים האישיים ידעו שכשדידי ניגש לבעיה הוא ימצא את הדרך הכי אנושית וטובה לפתור את הבעיה" - הוסיפו. "הוא חיפש את הדרך שאף אחד אחר לא חשב עליה, ולכן הפך לכתובת  בישוב, במשפחה או במוקדי טרם".

דידי הותיר אחריו הורים, אחים ואחיות, את אשתו האהובה סמדר וארבעת ילדיהם: אלעד (11), נטע (8), נועם () ומעיין (1.3).

רשת טרם עומלת בימים אלו על מפעל הנצחה לזכרו של דידי.

יהי זכרו ברוך.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה