המרוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב ברחבי הארץ

$(function(){setImageBanner('96802986-59a1-4d0d-aa4e-da0b30abb808','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

"רצים לזכרם" המרוץ לזכר חללי מערכות ישראל ייערך באותה שעה בכל הארץ. למרוץ, בו אין נקודת זינוק או פודיום ואפשר לקיים אותו בכל מקום שבוחרים, נרשמים דרך אתר רצים לזכרם. כל משתתף מקבל באופן אקראי שם נופל/ת ממאגר של עשרות אלפי הנופלים מאז קום המדינה ועד היום, לזכרו הוא מקדיש את הריצה. בועז יעקב, המייסד ומוביל המיזם: "אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה".

עמותת דרך הרגליים

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון הקרוב זו השנה השישית ברציפות. הוא יתקיים ביום הזיכרון 25.4.23 בשעה 17:30.

אין בו נקודת זינוק או פודיום, אפשר לצאת אליו מכל מקום בו בוחרים והוא נערך באותה שעה בכל הארץ. המירוץ פתוח לכל מי שמעוניין לרוץ לזכרו של אדם יקר ולזכרם של נופל/ת אקראי/ת ממאגר של עשרות אלפי נופלים מאז קום המדינה שקיים באתר "רצים לזכרם".

המוביל והמייסד של "רצים לזכרם" הוא בועז יעקב, חובב ריצה שבשירותו הצבאי איבד כמה מחבריו הטובים לנשק וגם חברים לחיים. את "רצים לזכרם" ייסד יעקב מתוך מטרה להפוך את הריצה לפעילות לאומית ארצית ביום הזיכרון.

עמותת דרך הרגליים

יעקב: "מדי שנה הולך וגדל מספר המשתתפים במיזם המבורך הזה, ואני מאוד שמח על כך. אני מזמין את כולם להצטרף כולי תקווה שמגמת העלייה תימשך והמירוץ חוצה מגזרים, עדות ודעות ומטרתו לאפשר לנו כאומה לזכור את כלל הנופלים באשר הם. אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה שכבר הפך למסורת עבור רבים". 

תמורת תשלום סמלי של 10 שקל נרשמים באתר "רצים לזכרם" והמערכת מאתרת באופן אקראי שם של נופל/ת במערכות ישראל לזכרו ירוצו המשתתפים. לכל אחד נשלח לינק ובו מידע מפורט על הנופל שהוא נבחר לרוץ לזכרו. מי שמעוניין, יכול להוסיף שם של נופל/ת נוסף לזכרו הוא רוצה לרוץ ושני השמות מודפסים על גבי מספר החזה שנתלה על החולצה. קובץ עם שמות הנופל/ים נשלח במייל לנרשמים בפורמט של "מספר חזה" ואותו הם מדפיסים ומצמידים לחולצה בעת הריצה.

כמו כן יש אפשרות להזמין חולצת ריצה לבנה עם סמל המירוץ תמורת 40 שקל, אותה ניתן לאסוף בסניפי  רשת המשביר לצרכן שברחבי הארץ.

הרישום ל"רצים לזכרם" מתבצע דרך אתר   www.memorun.org

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה