הפסקת אש? צפו לעוד יום של לחימה לפחות

$(function(){setImageBanner('ab73a3c6-8819-4e1d-89a7-960f0f5cdce1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

רגע לפני הפסקת האש, הג'יהאד ניסו ליצור תמונת ניצחון, צה"ל הגיב בחיסול מפקד מערך הרקטות שלהם, הגיהאד מושפל ועושה מאמץ להכניס את החמאס לסבב הלחימה. - אנו צופים לעיכוב בהפסקת האש.
תושבי אשדוד יצאו רק פעם וחצי א מש למקלטים (החצי הוא אזעקה בשעות הערב באזור התעשייה הצפוני בעקבות טיל חולף)

צילום: ארכיון

לאחר שהיה נראה שהושג הסכם הפסקת אש, בג'יהאד (כהרגלם) ניסו רגע לפני ליצור תמונת ניצחון עם ירי מסיבי מאוד לישראל, אך התגובה של צה"ל לא אחרה לבוא ומפקד מערך הרקטות של הג'יהאד האסלאמי, עלי ע'אלי, שלקח חלק משמעותי במטחי הירי לעבר ישראל, חוסל בתקיפות של חיל האוויר בדרום הרצועה. שני מפקדים נוספים בארגון - בהם אחיו - ששהו עימו בדירת המסתור שלו בחאן יונס שבדרום הרצועה חוסלו איתו. 
לפי צה"ל, גאלי נחשב לדמות מרכזית בארגון ועסק בניהול השוטף שלו.

חיסול זה מציב את הג'יהאד בעמדה בעייתית להפסקת אש שפירושה מבחינתם – השפלה רבתית! הבכירים שלהם חוסלו ויש להם אפס הישגים מבצעיים. (אם תרצו ההישג היחיד שלהם הוא עצם העובדה שעם ישראל צמוד לחדרי הביטחון והמדינה משותקת חלקית). אולם הם ציפו להישגים משמעותיים ביותר שירימו את קרנם בתוך עזה ומול הספונסרים שלהם האיראניים, אך נכון לרגע זה הם בסיטואציה נחותה מאוד להספקת אש.

מה הם יעשו כאשר מאות הרקטות שהם שולחים לעבר ישראל, לא מביאות תוצאות? הרי אין להם שפן אחר.... להערכתנו הסיכוי היחיד שלהם להרים את הראש הוא להכניס את החמאס למשחק ואם לא, הם יעשו עוד ניסיון שאולי יצליח ליצור נזק ולאחריו יצטרכו להרים דגל לבן.

אירועי אזעקה באשדוד במבצע מגן וחץ:

10.05.2023:

* 14:02 - מטח של 8 טילים לגזרת אשדוד, 6 יירוטי.

בתוך כך, צוותי ההצלה העניקו סיוע ראשוני לאישה כבת 60 שנחבלה בדרך למרחב המוגן, מצבה מוגדר קל. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד, אישה כבת 60 במצב קל שנחבלה בדרך למרחב מוגן" - נמסר ממד"א.

19:35 אזעקה באזור התעשייה הצפוני בעיר: בעקבות טיל חולף 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה