ויזעקו אל ה': עצרת התפילה ההמונית בכותל המערבי להשבת החטופים. צפו

$(function(){setImageBanner('7336643a-5639-4c41-ad88-7a19e21d3cd2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

להשבית אויב ומתנקם: רבבות מכל רחבי הארץ ומחו"ל התאספו לעצרת תפילה ויום כיפור קטן המונית בכותל המערבי בזעקה לשחרור החטופים ולהצלחת חיילי צה"ל

ההמונים בעצרת אתמול. יעקב כהן

רבבות מכל רחבי הארץ ומחו"ל התאספו לעצרת תפילה ויום כיפור קטן המונית בכותל המערבי בזעקה לשחרור החטופים ולהצלחת חיילי צה"ל, להעתיר לפדות נפשם של אחינו השבויים, הנאנקים זה כ-100 ימים תחת יד החמאס בזמן המסוגל, ולהצלחתם של חילי צה"ל המחרפים את נפשם במלחמה קשה בעזה ובלבנון

 בעצרת התפילה הענקית השתתפו הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, הגאון רבי דוד לאו שליט"א, רב הכותל הגר"ש רבינוביץ' לצד רבני ערים, רבני ישובים, ראשי ישיבות ורבנים אשר זעקו לפני בעל הרחמים במקום שריד בית מקדשנו, למען שובם המהיר של 136 החטופים הנתונים בשבי האויב המר לביתם ולחיק משפחתם.

 מעמד התפילה האדיר נערך לבקשת המשפחות אשר יודעות כי אין להם על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. על כן, מתוך תחושת ערבות הדדית ואחדות הלבבות, הגיעו בהמוניהם הם ומשפחותיהם לצידם של רבבות אלפי ישראל לתפילות ולתחנונים.

 סדר התפילה החל בתפילת יו"כ קטן, ואחריה קבלת עול מלכות שמים ברוב עם. לקראת המעמד הודפסו עשרות אלפי חוברות תפילות עם סדר פרקי תהילים ותפילות לפדיון שבויים שתקנו לנו רבותינו שחולקו למשתתפים.

יצוין, כי לקראת מעמד תפילת הרבבות בכותל המערבי עלו מארגני העצרת עם משפחות החטופים למעונם של מרנן ורבנן שליט"א ובראשם מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר שליט"א רבה של ירושלים, ראש ישיבת פוניבז', הגרב"ד פוברסקי שליט"א, זקן ראשי הישיבות וראש ישיבת פורת יוסף, הגה"צ רבי משה צדקה שליט"א, רבה של בני ברק, הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, הגאון הצדיק רבי שלום הרוש שליט"א ראש ישיבת חוט של חסד, המקובל הגה"צ רבי בניהו שמואלי שליט"א והרה"ר לישראל הגר"ד לאו שליט"א.

 הרבנים השמיעו בפניהם דברי חיזוק ונטפי תקווה לשחרורם של בני משפחתם בריאים ושלמים בגופם ובנפשם, וקראו לכלל ישראל להתכנס ולזעוק ולהתחנן היום ליד שריד בית מקדשנו, המקום שממנו לא זזה שכינה מעולם, כדי לקרוע שערי שמים לפדיונם המהיר משבי החמאס, ולהביא מרפא לצערם הרב. "אנחנו מעתירים על החטופים בכל יום ויום", אמרו ראשי הישיבות וחשובי הרבנים, "ובוודאי כל מי שיכול, יעתיר בתפילה בזמן המסוגל ובמקום המסוגל. וגם מי שאין בידו, לא ימנע עצמו מתפילה באותה עת ויצטרף לתפילת הרבים".

 

צילומים: יעקב כהן

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה