חיילים תיעדו עצמם באורגיה עם חיילת ללא ידיעתה בתחומי הבסיס

$(function(){setImageBanner('5b78ab74-6f59-4a6a-b42e-63772b1d50e2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

החיילים נחשדו תחילה באונס, אך החיילת אמרה בחקירה שהיחסים היו בהסכמה אולם לא ידעה שמצלמים אותה. החיילים ישפטו על קיום יחסי מין אסורים במסגרת צבאית ותיעוד של האקט ללא הסכמה.
הסרטון התגלה במקרה בטלפון שלהם לאחר שהחיילים נעצרו במסגרת פרשה אחרת

 תיעדו חיילת במהלך יחסי מין ללא ידיעתה (תמונת ארכיון) | צילום: דובר צה"ל

שלושה חיילים המשרתים בבסיס תל השומר נעצרו בחשד שתיעדו את עצמם מקיימים יחסי מין עם חיילת בתוך תחומי הבסיס ללא ידיעתה במהלך חודש יולי.

החשד הראשוני על בסיס הצפייה בסרטון ייחס לחיילים אונס של החיילת, אולם לאחר שבמצ"ח הגיעו לחיילת וגבו את עדותה, היא סיפרה שיחסי המין התקיימו בהסכמה, אך שהיא לא הסכימה לצילום שלהם ולא ידעה על קיומו של הצילום. מכאן החיילים יועמדו לדין על קיום יחסי מין שאסורים במסגרת צבאית ולתיעוד בסתר של האקט המיני, 

הפרשה החלה עם מעצרם של החיילים במסגרת חשד לעבירת אחרת. לפני כשבוע, במהלך החקירה, שלהם התגלה הסרטון בטלפון של אחד מהם.

תגובת דובר צה"ל:

במסגרת חקירת מצ"ח, אותרו סרטונים המתעדים מגע אינטימי בין חיילים. שלושה חיילים נעצרו בחשד לביצוע עבירות מין שונות. לאור התפתחויות בחקירה, ובמצב הראייתי הקיים, נמצא כי יש לשחרר שניים מן החיילים ממעצר בתנאים מגבילים. חייל שלישי, החשוד בביצוע עבירות מתחום הסמים, עדיין נתון במעצר.

נפגעת העבירה מלווה על-ידי הגורמים הרלוונטיים בצה"ל. צה"ל רואה בחומרה כל מקרה של פגיעה על רקע מיני, וימשיך לפעול באופן נחרץ למיצוי הדין עם כל מי שייכשל במעשים אלה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה