מבחני נהיגה (טסטים) יתבצעו רק למי שיציגו תו ירוק בתוקף או בדיקת קורונה שלילית

$(function(){setImageBanner('3f08c58a-38f8-4a8e-845a-5161055f5621','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

התקנה אושרה בעקבות המלצת משרד התחבורה, וצפויה להיכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב עם אישורה בכנסת. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "נמשיך לשמור על בריאותם של עובדי התחבורה שמעניקים שירות לציבור מדי יום"

נהיגה. אילוסטרציה:  Rudy and Peter Skitterians from Pixabay

בעקבות דרישת ההסתדרות, המליץ משרד התחבורה לאשר תקנה לפיה לא יבוצעו מבחני נהיגה מעשיים (טסטים) לנבחנים שלא יציגו תו ירוק בתוקף או אישור בדיקת קורונה שלילית בתוקף. התקנה אושרה וצפויה להיכנס לתוקף לאחר אישורה בכנסת ביום ראשון הקרוב. 

בוחני הנהיגה חוששים לבריאותם בשל הישיבה הצפופה ברכב סגור, במשך שעות ארוכות מדי יום, מול נבחנים רבים, בהם בני נוער. מדובר ברמת סיכון גבוהה להיחשפות לנגיף הקורונה, אשר עד כה לא נמצא לה פתרון שיגן על הבוחנים.

לפני כחודש פנה יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי להנהלות החברות מילגם וטלדור, שמבצעות מבחני נהיגה בכל הארץ, וציין כי "עקב סירובכם המתמשך לדאוג לשלומם ובריאותם של בוחני הנהיגה, הרינו להודיעכם כי החל מ-27.9.21 בוחני הנהיגה יעלו לרכב הבחינה אך ורק נבחנים/כל אדם אחר - שהינם בעל תו ירוק בתוקף כדין, או בעלי בדיקת קורונה שלילית (PCR)  בתוקף של עד 72 שעות". 

ההסתדרות פנתה בנושא להנהלת החברות וגם למשרד התחבורה, בבקשה להוציא הנחיה ייחודית לבעלי מקצוע זה. כמו כן קיים סכסוך עבודה פתוח בחברות הללו, שמתמקד בנושא זה. 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "הבנו מהר מאוד שבוחני הנהיגה נמצאים ברמת סיכון גבוהה הן בשל הצפיפות ברכב ומשך הנסיעה, והן מאחר שחלק מהם נמצאים בקבוצת

סיכון רפואית. שמחנו לגלות שמשרד התחבורה נרתם לקידום התקנה שתשמור על בוחני הנהיגה והנבחנים כאחד. נמשיך לשמור על בריאותם של עובדי התחבורה שמעניקים שירות לציבור כל יום, כל היום". 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה