סטטיק ובן אל נפרדים

$(function(){setImageBanner('d285060f-73aa-4210-b907-7ec08047e946','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

סטטיק ובן אל החליטו על פרידתם. סוף פסוק לקריירה המוזיקלית של אחד מהצמדים המוזיקלים המצליחים בעשור האחרון, שהודיע על פרידה היום.
"אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוזיקלי", כתב סטטיק בחשבון האינסטגרם שלו.
נראה שההופעה של הצמד באשדוד בחלון הים התיכון, הייתה מהאחרונות של הצמד ביחד

סטטיק ובן אל בפסטיבל חלון לים התיכון | צילום: אורי קריספין

אחרי שבע שנים יחד, סטטיק ובן אל הודיעו שהם מפסיקים את עבודתם המשותפת. 

סטטיק ובן אל היו הצלחה מסחררת במשך שנים - להיט אחר להיט, מ"דובי גל", "זהב", "טודו בום" כל הדרך עד לחוזה הקלטות אצל אחד האנשים המשפיעים והעשירים - חיים סבן.

שניהם היו עטופים במנהלים ששמרו עליהם מכל משמר, ועל אף סערות שונות הצליחו לייצב את המערכת בכל פעם מחדש. אולם הפעם השניים הודיעו כי אין דרך חזרה - והם נפרדים.

ססטיק כתב לציבור המעריצים: 
"אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים.

משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחו"ל ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם. ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוזיקלי של הפרויקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוזיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחויבות אחרת תקוים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אתכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו".

בחודשים האחרונים מתחוללות בחייהם הפרטיים של השניים סערות גדולות. סטטיק עובר משבר עם אשתו, משתתפת האח הגדול לשעבר, שרית פולק, והסכסוך בין בן אל תבורי לזוגתו לשעבר ואם בנו עלה לגבהים חדשים.

כבר לפני שלושה חודשים מנהליהם של סטטיק ובן אל, יואב גרוס ואורן כלפון, הודיעו לתבורי כי עליו לסדר את ענייניו האישיים. הנושא נגרר עד שבימים האחרונים מילים קשות של תבורי כלפי עמר יצאו החוצה, מה שהוביל לחילופי הודעות קשות ביניהם ברשתות החברתיות.

המנהלים של השניים ניסו להשליט סדר ולתת לתבורי זמן לתקן את הבעיות שבחייו - אולם ניתוק התקשורת עם תבורי מצד קשת, שביקשה ממנו שלא להגיע לצילומי גמר "הזמר במסכה", ומטעם חברה מסחרית שהודיעה על הפסקת שיתוף הפעולה איתו, לא הותירה ברירה.

המנהלים בחרו להמשיך עם סטטיק והודיעו לתבורי כי יפסיקו לנהל אותו. הדבר עורר באופן טבעי את זעמו של תבורי, והשניים החליטו יחד עם המנהלים שלהם כי אין טעם למשוך את הודעת הפרידה.

לסטטיק ובן אל היו לא מעט תוכניות קדימה: שירים בינלאומיים שהוקלטו ופרויקטים עתידיים. כל אלה, נכון לכתיבת שורות אלה, לא יצאו לפועל.

לצד התוכניות האמנותיות קיים גם הצד המשפטי: לתבורי יש חוזה שנקוב בזמן מול מנהליו, והם החליטו להפסיקו באופן חד צדדי, דבר שיאפשר לתבורי לתבוע אותם. "הוא גרם נזק של מיליונים", אמרו גורמים.

חיים סבן יעדיף גם הוא להישאר עם סטטיק, כך לדברי גורמים, מה שמשאיר את תבורי - שהיה במשך שנים תרנגולת שמטילה ביצי זהב - כמעט לגמרי לבד בצד הניהולי.

על פי הערכות גם בקשת יחליטו להתנער מתבורי, והם בעצמם אף הציעו לסטטיק להנחות תוכנית בפריים טיים באופן עצמאי עוד לפני הפרידה, אולם בזמנו הוא סירב.

את ההופעות העתידיות שנקבעו מראש, סטטיק ובן אל צפויים לבצע יחד כפי שנקבע, בעוד אחת כזו צפויה להתקיים הערב. עם זאת, לא צפויות להיקבע תוכניות חדשות, וכך מסתיימת לה מערכת היחסים המוזיקלית בין השניים. ספק אם הסיפור הזה באמת נגמר, שכן הרבה מאוד כסף נמצא על הכף, ואף אחד לא יתפלא אם הפרידה הזאת תגיע לכותלי בית המשפט.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה