עימותים בין הורי הילדים למשפחת הגננת המתעללת אילנה קובר שנמצאת במעצר בית במושב עזריקם

$(function(){setImageBanner('0508f7ab-2752-48cf-bb63-c1e68d1a86f3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

הגננת המתעללת מגן הזוועות באילת אילנה קובר שוחררה ביום שלישי האחרון, למעצר בית ללא תנאים מגבילים. מיקום מעצר הבית נמצא בבית המשפחה בעזריקם שבמועצה האזורית באר טוביה. מאמש הורי הגן של הילדים שעברו התעללות , הגיעו לבית המשפחה והחלו במחאה כחוק, כשהערב במוצ"ש הפכה לאלימה נגדם מצד בני משפחה של הגננת. המשטרה הגיעה למקום

עימותים

כזכור, למרות התיעודים הקשים ובתוך פחות מחודש מהגשת כתב האישום, שוחררה ביום ג' השבוע, למעצר בית, הגננת החשודה בהתעללות מאילת, אילנה קובר.

בהתאם להחלטת שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, נסר אבו טהה, חויבה קובר להפקיד 25 אלף ₪ וערבויות בגובה 50 אלף ₪.

כמו כן , נאסר על כניסת פעוטות וילדים לבית בו היא נמצאת, הוטל עליה איסור עיסוק וגישה לפעוטות, צו איסור יציאה מהארץ וצו פיקוח של שירות המבחן.

הורי הגן זועמים ומבטיחים פעולות מחאה יום יומיות ליד חלופת המעצר.

לדבריהם, התירו את דם ילדיהם והוציאו מסר ברור שאומר שאין מחיר להתעללות וצילוק נפשות של ילדים. החל מההחלטה יצאן ההורים למחאה תחת הכותרת "הילדים שלנו לא ישנים, גם את לא תשני" ליד מקום המצאה של קובר.

הערב מוצ"ש גז מדמיע, אבנים וענפים מושלכים,  על הורים מגן באילת ההורים שילדהים עברו התעללות קשה על ידי אילנה קובר אילת  מי שמשליך זאת על ההורים הם בני המשפחה בעזריקם, שם שוהה במעצר בית אילנה קובר המתעללת לכאורה.

אמבולנס פינה אמא שנפגעה מאבן ההורים הגיעו מאילת להפגין כחוק מול הבית בו היא נמצאת במעצר בית ונתקלו בהתנהגות אלימה מצד משפחתה של אילנה קובר.

בני המשפחה יצאו מצוידים בגז מדמיע תוך ריסוס הגז על השוטרים ועל ההורים.

כשסיימו חזרו לביתם וכעת ממשיכים לזרוק אבנים.

נכון לרגע זה אין שום מעצר על תקיפת שוטרים או שימוש בגז מדמיע ותקיפת ההורים

צפו בסרטון של המשפחה יוצאת לתקוף את ההורים והשוטרים :

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה