עצור נוסף בפרשת הסחיטה והאיומים ע"י חברי הכנופייה הקווקזית - בחיפוש בביתו התגלתה מעבדת סמים

$(function(){setImageBanner('df340ef0-6a83-47bd-b36c-36b617fefa42','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

ימ"ר לכיש עוצר חשוד נוסף בפרשת הסחיטה והאיומים, בה כבר נעצרו שלושה המשתייכים על פי החשד לכנופייה הקווקזית והעבריין אייל נגר. בדיון בבית המשפט התברר כי השוטרים שערכו חיפוש בביתו, איתרו במחסן אותו השכיר לאחר מעבדת סמים, אך למשטרה אין די ראיות לכך כי החשוד מעורב גם במעבדת הסמים

מעצר חברי הכנופייה החשודים בסחיטה ואיומים

ימ"ר לכיש ממשיך במעצרים בין חברי ארגוני פשיעה בעיר, ואחרי שדיווחנו על מעצר שלושת החשודים בסחיטה ואיומים, אתמול הוארך מעצרו של חשוד רביעי בפרשה. על פי החשד, החשוד הרביעי סייע בהסתרת הרכוש שנשדד מתושב העיר לאחר ששלושת החשודים הראשונים העבירו את הרכוש לחזקתו על מנת להסתירו.

לפני יומיים הגיעו בלשי ימ"ר לכיש לביתו של החשוד, בישוב סמוך לאשדוד, כשהם חמושים בצו חיפוש. במהלך החיפוש לא הצליחו הבלשים לאתר ציוד הקשור לפרשת הסחיטה, אך במחסן שנמצא בבעלות החשוד סמוך לביתו, אותרה מעבדת סמים.

החשוד נעצר במקום והובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו, שם טענה הסניגורית שלו כי המחסן מושכר לאחר, וכי אין למרשה כל קשר לסמים שגודלו במקום. בית המשפט הורה על שחרורו לאחר שמשטרה לא הצליחה להניח יסוד לחשד סביר כי החשוד ידע על הפעלת מעבדת סמים במחסן הצמוד לביתו.

אתמול, עם שחרורו ממעצר, נעצר החשוד בשנית, הפעם בחשד למעורבות בפרשת הסחיטה והאיומים. לדברי נציג המשטרה, הגיעה אליהם ראיה שקושרת את החשוד לחשדות נגדו בדבר הסיוע לחברי הכנופיה הקווקזית. 

בית המשפט הורה להאריך את מעצרו עד לתאריך 24.4.2022 לצורך המשך החקירה, אך ציין כי לדיון הבא בהארכת מעצרו של החשוד, המשטרה צריכה לבסס את החשד הסביר נגד החשוד, שבשלב זה הוא ברף הנמוך.

פרשיית הסחיטה והאיומים שנחקרת בימ"ר לכיש

בתאריך 14.4 עוצרת המשטרה שני חשודים, שעל פי הדיווח שהגיע למשטרה, שדדו תוך כדי איומים סכום כסף מתושב העיר ונמלטו. לאחר מרדף נעצרו החשודים באזור התעשיה בעיר.

מיד לאחר מעצרם, נכנסים לתמונה בלשי ימ"ר לכיש, לאחר שמתברר כי הפרשייה גדולה יותר מהחשד הראשונים, וכן מעורבות חברי הכנופייה הקווקזית בפרשייה. 

עם התקדמות החקירה ומעצר חשוד שלישי, חשפו חוקרי הימ"ר כי החשודים תקפו את המתלונן בדירה בעיר, שדדו ממנו מכשיר נייד, סכום כסף ורכוש, וסחטו אותו באיומים במטרה לקבל ממנו סכום כסף נוסף על רקע סכסוך מתמשך.

המכשיר הנייד וחלק מהכסף נתפסו ברכבם של החשודים בעת המעצר.

מעצרם של החשודים הוארך היום פעם נוספת עד לתאריך 25.4.22.

מהפרטים הידועים עד כה עולה כי החשודים משתייכים לכנופיה הקווקזית, וקשורים לעבריין אייל נגר וארגון הפשע של בני שלמה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה