תופעה חברתית מתפשטת - גברים מצלמים אתכן באופן אינטימי כדי להראות אותך לחבר'ה

$(function(){setImageBanner('d1d7d4bd-2c1b-4e4f-9a58-8b5c8b7351f0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

גברים תמיד רצו לספר לחבר'ה אחרי כיבוש - היום יותר ויותר (באחוזים עצומים) לא מסתפקים בתיאורים מילוליים אלא רוצים להראות אותך בתמונה או סרטון במערומייך "רק" לחברים הקרובים - זה מרים להם, זה הפך נורמטיבי ולא שומעים על זה כי זה סגור ונעול בין החברים הקרובים

גברים מספרים ומשתפים

אנחנו שומעים יותר ויותר על גברים שמצלמים נשים באמצע אקט מיני, אבל אנחנו שומעים על זה במקרה, רק כדרך אגב - כשפרשות מתפוצצות כמו עם הכדורגלנים שצילמו את הבנות באמצע האקט ושלחו בשידור חי לחבר'ה "אל תשאלו מה קורה פה"...

במקרה הזה - הצילום לא היה הסיפור, הוא היה רק חשיפת משנה (חשיפה אגבית בלבד).

השבוע למשל פרסמנו כאן על החיילים שצילמו בחודש שעבר  חיילת באמצע אקט איתם והפיצו " "רק" בין החבר'ה בוואצאפ (וזה התגלה במקרה  כשהמשטרה הצבאית החרימה טלפון של אחד בחקירת סמים) והסתבר שלחיילת לא היה שמץ של מושג שהיא צולמה.

זה קופץ לחדשות רק כשנשים מתלוננות במשטרה שהפיצו את התמונות שלהן ברבים ואפילו מוכרים את תמונות שלהן בעירום – אבל מה שאנחנו לא שומעים והפך לתופעה מתפשטת חיה ובועטת – זה גברים שמצלמים בסתר את הנשים שעושות איתם יחסי מין,  "רק" כדי להראות לחברים הקרובים ביותר שלהם – "תראו איזה גבר אני" – "תראו איך אני מצליח עם בחורות שמתמסרות לי..." . המצולמות לא ידעו לעולם שהן צולמו;, גם כשאותם חבר'ה יפגשו אותם במקרה או שלא.... כי זה תמיד יהיה סגור בין החברים הקרובים (עד שמי מהם ימשיכו לספר או להפיץ הלאה).

הגבר "הכובש" מראה את הכיבוש שלו לחברים כשהיא במערומיה וזוכה לתשואות של כבוד מהקהל המצומצם.

מסתבר שזה קורה באחוזים עצומים אבל כמעט ולא מדברים על זה כי בקוד של הגברים זה עניין פנימי שלהם.

אין סודות בין החבר'ה לבין עצמם, אבל יש את הסודות של החבר'ה מול העולם ובעיקר מול העולם הנשי.

היום כבר נשים נזהרות יותר לשלוח לגבר תמונות אינטימיות שלהן כי כבר למדו שזה עובר הלאה ולא נשאר ביניהם, אבל נשים עדין לא למדו ולא יודעות שמצלמים אותן בסתר במהלך האקט, (ואם לא מצליחים אז או לפני או אחרי שהשילו את הבגדים מעליהן). הם כאילו שולחים הודעה בטלפון או גולשים שנייה לחפש משהו אבל המצלמה עובדת.

למה הגברים עושים את זה?

תזכורת, גברים תמיד מספרים לגברים שלהם על ההצלחות המיניות שלהם! קבלו את זה כעובדה (ואנחנו לא מדברים על בנות זוג קבועות ורשמיות) זה כל כך מרים להם חברתית, זה כל כך נפוץ לא רק היום אלא מאז ומעולם.... אלא שהיום רוצים (ובעיקר יכולים בקלות)  לא רק לספר ולשמוע אלא גם לראות ולהראות.

באותו הרגע שהם מוציאים את הנייד להראות ... הם הופכים גיבורי היום בעיני החבורה שלהם.

זאת ההזדמנות שלהם לנפח את האגו וזה כל כך בDNA הגברי.

נשים ידהמו לגלות שלא פחות (ואולי אפילו יותר) כיף מהאקט עצמו, הסיפור עליו  ובעקבותיו - ניפוח האגו הגברי,  עושה להם את זה ממש.

תחושת הניצחון והכפיים (צ'פחות) והמעמד החברתי שבאים בעקבות ההצלחה שלהם להשיג בחורה דוחף אותם לתעד בכל פעם שמזדמן להם אקט מיני.

זה נשמע מזעזע, אבל לא לגברים כשהם בחבורה סגורה – האסימון לא נופל להם איזה דבר שפל הם עושים. בנורמה שלהם זה יותר ממקובל לשתף ולספר כי כך זה היה מאז ומעולם (אז עכשיו רק מוסיפים הוכחה לסיפור "הגבורה").

אם פעם היה מספיק לשתף את החבר'ה בתיאורים מילוליים אותם הם שתו בשקיקה – על מה היה ואיך היה....  הרי שהיום הסטנדרט הוא – "תראה לי מה היא שווה".

היכולת היום להפוך את החברים לשותפים לאקט, לבחון את הגוף שלה, לתת ציונים והערות, יוצר את המפגש בין החברים לאטרקטיבי ושם את הגבר הכובש והמשתף בדירוג פנימי גבוה.  

נכון, הרוב המכריע לא יפיצו את התמונות מסחרית - כי זה לא מוסרי ולא גברי בעינהם - זה קו אדום! אבל בין החברים זה בסדר מבחינתם... הם בכל מקרה מספרים אז טוב מראה עיניים מאשר כל תיאור מילולי ותמונה  (עדיף סרטון) שווים יותר אלף מילים.

יש שיזדעזעו עכשיו להבין שמדובר בתופעה חברתית מאוד, מאוד נפוצה ומקובלת – יש שיהיו נבוכים שנתפסו בקלקלתם אבל חשוב שכולם יבינו שמדובר לא רק במעשה שפל כי אם גם במעשה פלילי.

מה אומר החוק?

חוק הגנת הפרטיות אוסר על צילום ופרסום תמונות וסרטונים ללא ידיעת ואישור המצולם. צילום ברשות היחיד ללא הסכמתו וידיעתו של המצולם, צילום ברשות הרבים כאשר לא מדובר בצילום אקראי, וכן פרסום צילומים מבזים או משפילים ללא ידיעת המצולם ומבלי שנתן לכך את הסכמתו, מהווים פגיעה בפרטיות.

סעיף 2(3) לחוק הגנת הפרטיות, קובע כי צילום אדם ברשות היחיד מהווה פגיעה בפרטיות. כאשר מדובר בצילום תמונות או סרטונים של קיום יחסי מין, כל עוד הצילום נעשה בהסכמת שני הצדדים, ובתנאי שהם בוגרים, בריאים בנפשם ובשכלם, לא מדובר בעבירה פלילית, ואולם כאשר צד אחד מצלם סרטון בעל אופי מיני ללא הסכמת הצד השני, הוא עובר על החוק ואף ניתן לראות במעשיו מעשה מגונה.

צילום אדם, בלא ידיעתו, במהלך קיום יחסי מין נחשב לחדירה בוטה לתחום הפרט, גם כאשר המצלם שותף למעשים.

סעיף 348 בחוק העונשין קובע כי מעשה מגונה הוא מעשה לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים. כאשר הצילום מבוצע ללא הסכמה, לצורך מימוש פנטזיה או ליצור סיפוק, הוא יכול להיחשב למעשה מגונה. כאשר העונש הקבוע בחוק בגין עבירת מין של מעשה מגונה נע בין שלוש לעשר שנות מאסר, בהתאם לנסיבות המקרה.

הפצת הסרטון עלולה להיחשב גם כעבירת מחשב ולהוות עבירה על חוק הגנת הפרטיות, שהעונש הקבוע בגינה הוא עד חמש שנות מאסר.

חוק נוסף שעוסק בעבירה של צילום קיום יחסי מין ללא הסכמה הוא החוק למניעת הטרדה מינית.

על פי הוראות החוק, מעשה מגונה נחשב גם כעבירה פלילית וגם עוולה אזרחית, כך שנפגע העבירה יוכל לקבל פיצויים גם ללא הוכחת נזק, בגובה של עשרות אלפי שקלים.

אזהרה:

אז לפני שאתם מתרברבים בין החברים – תבינו שאתם לא רק עושים מעשה נבזה – אלא אתם עושים מעשה פלילי וכל מי שמביט בתמונות אלו שותף לפשע.

ולנשים כדאי להאיר – שימו לב כשהוא משחק בטלפון או שולח הודעות שהטלפון לא מכוון אליכן – תופתעו שגן הגברים שנראים הכי נחמדים, מכובדים וג'נטלמנים.... גם הם ישמחו לצלם ולתעד את הרגעים שלכם או את הגוף שלך (ולא רק למזכרת אישית רומנטית)

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה