3 הרוגים ו-3 פצועים קשה ובינוני בפיגוע רצחני בשומרון

$(function(){setImageBanner('f76c6402-1538-4bc6-9a11-08908ea1b0b8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,44215,'Image','');})

פיגוע רצחני בשומרון: בשתי זירות שונות, בהפרש של דקות אחדות, גבה את חייהם של 3 קורבנות, והותיר 3 פצועים במצב קשה ובינוני.

מדוברות מד"א נמסר כי:

"הבוקר (ג') סמוך לשעה 09:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על מספר פצועים מפיגוע דקירה בתחנת הדלק Ten באזור התעשייה באריאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 36 ופינו לבית החולים בלינסון 2 פצועים מדקירות, בהם גבר כבן 40 במצב קשה וגבר בן 36 במצב בינוני. הנפגע רביעי, גבר כבן 40 שנפגע מדקירה באורח אנוש טופל ע"י כוח רפואה של צה"ל ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו.

כעבור דקות בודדות, בשעה 09:35 התקבל דיווח על תאונת דרכים ודקירה בכביש 5 ממחלף חוצה שומרון לאריאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 50 שנפגע בתאונת הדרכים ופינו לבי"ח בלינסון גבר בן 35 במצב קשה עם פצע דקירה בגופו.

סה"כ בפיגוע הרצחני 3 הרוגים ו-3 פצועים, מהם 2 קשה ו-1 בינוני.


הפראמדיקים של מד"א אלעד פולק ונריה קתוע שטיפלו בפצועים באריאל סיפרו:

"גבר בן 36 שכב בסמוך לש"ג כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון, הוא היה בהכרה ותקשר איתנו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב בינוני. פצוע נוסף במצב אנוש שהיה מחוסר הכרה טופל ע"י כוח רפואה של צה"ל ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו. "

פראמדיק מד"א תומר פיין וחובש רפואת חירום במד"א אנטולי פירר סיפרו:

"סמוך למשאבות בתחנת הדלק שכבו 2 פצועים שסבלו מפצעי דקירה. גבר כבן 35 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות פראמדיקית של מד"א קבעה את מותו. הפצוע השני, גבר כבן 40 היה בהכרה מעורפלת, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות ופלזמה על מנת לייצב את מצבו ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה שם הוא הורדם והונשם."

חובשת רפואת חירום במד"א אודליה שחף שהייתה עדת ראיה לפיגוע בכביש 5 סיפרה:

"הייתי בדרך והבחנתי במה שנראה כמו תאונת דרכים. ראיתי פצוע שוכב על הכביש ומיד ניגשתי אליו ובזמן שהתחלתי לטפל בו שמעתי צעקות 'מחבל מחבל' וראיתי גבר רץ עם סכין לכיוון שלנו. התחלנו לברוח ואנשים שלפו אקדחים. הוא הספיק לדקור גבר כבן 35 ונפגע. ניגשתי לפצוע שנדקר באורח קשה ועצרתי לו את הדימום ומהר מאוד הגיעו כוחות גדולים נוספים שלנו למקום וטיפול בנפגעים."

חובש רפואת חירום במד"א רועי עוז וחובש בכיר במד"א אחיעד סלוצקי שפינו את הפצוע בכביש 5 לבית החולים סיפרו:

"גבר בן 35 שכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה. תוך כדי טיפול הוא סיפר לנו שהוא נאבק במחבל והדף אותו ממנו שניות לפני שהמחבל חוסל. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ויציב שם הרופאים ממשיכים את הטיפול הרפואי. בזירת האירוע נקבע מותו של גבר בן 50 שנפגע בתאונה כתוצאה מהפיגוע."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה