אלו הלוחמים שהצילו אב ו-3 ילדים בהתהפכות הסירה אתמול - האב: "ניצלנו ממוות"

$(function(){setImageBanner('b9d9da5a-a38f-4ed4-9f25-72bf9ae976a7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

חיל הים מפרסם את תמונתם של ארבעת לוחמי חיל הים מבסיס אשדוד שחילצו אתמול בלילה את ליאור בן ה-42 ושלושת ילדיו שהתהפכו עם הסירה סמוך לנמל. האב ליאור משחזר: "לקחתי מזרון שהיה בסירה ונתתי לילד הקטן, הגדולים שחו ובמשך חצי שעה היינו במים. אם לא המזרון זה לא היה נגמר כך - היה לנו נס"

כוחות ההצלה ממתינים על החוף. צילום: דוברות איחוד הצלה

אירוע התהפכות הסירה אמש מול חופי אשדוד יכול היה להסתיים אחרת לגמרי לולא תגובתם המהירה של לוחמי חיל הים מאשדוד וכוחות הביטחון וההצלה שהוזעקו למקום. לאחר סריקות שהתבצעו בסיוע מסוק והשיטור הימי, חולצו מהמים בסה"כ 5 אנשים בהם ליאור בן ה-42 ושלושת ילדיו שפונו במצב קל לבית החולים. 

"לבן שלי יש עוד חודשיים בר מצווה והוא רצה לעשות שיט" - שחזר ליאור האב. "יצאנו מנמל אשדוד לשיט - שאחרי חצי שעה נעצר. פתאום כל הסירה התמלאה במים והתחלנו לשקוע. שלפתי החוצה את הבן הקטן שלי והגדולים יצאו בעצמם. לקחתי מזרון שהיה בסירה ונתתי לילד הקטן, הגדולים שחו ובמשך חצי שעה היינו במים. חייגנו למשטרה ואמרנו שאנחנו תקועים. ניצלנו ממוות. אם לא היה את המזרון זה לא היה נגמר כך - היה לנו נס. הילדים התחילו להתייעף ואז הגיעו חיל הים ומצאו אותנו".

החובשים של מד"א ברוך הרשקוביץ ומשה פולבש סיפרו: "מיד כשקיבלנו את הדיווח על הסירה הוזנקנו לכיוון החוף. באמצעות מוקד 101 של מד"א בוצע תיאום מול חיל הים שדיווח שהם משו את הנפגעים ומחלצים אותם לבסיס. נכנסו עם האמבולנסים לבסיס ועלינו למזח על מנת לחבור לנפגעים. הגבר ו-3 הילדים היו בהכרה מלאה ורטובים. ביצענו בדיקות רפואיות, עטפנו אותם בשמיכות ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם יציב".

ארבעת הלוחמים הגיבורים מבסיס אשדוד. צילום: מתוך דף הפייסבוק של חיל הים

כעת בחיל הים מפרסמים את תמונתם של ארבעת החיילים הגיבורים שפעלו בנחישות לחלץ את החמישייה שנקלעה למצוקה במים. בפוסט שפרוסם בדף הפייסבוק של החיל נכתב: 

"הגברנו מהירות עם קבלת הדיווח, מרגישים גאווה וסיפוק"

אלו הם לוחמי ולוחמות פלגה 916 שחילצו בהצלחה את האזרחים שהתהפכו עם סירה סמוך לנמל אשדוד בשעות הלילה.

מצדיעים לכם!".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה