אסון באשדוד: פועל נהרג בקריסת פיגומים - חשש ללכודים נוספים תחת ההריסות

$(function(){setImageBanner('e88b5371-c380-4c71-a87c-ec15595843e8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

צוותי ההצלה קבעו את מותו של פועל שנמצא ללא רוח חיים בזירה. לפי שעה, קיים חשש ללכודים נוספים. עובר אורח שנכח במקום סיפר לאשדוד נט: "פתאום שמענו בום, יצאנו החוצה וראינו ענק אבק מיתמר למעלה"

זירת האירוע

אסון ברחוב מיכקשוילי באשדוד: פועל נהרג כתוצאה מקריסת פיגומים באתר בנייה של תמ"א 38 ברחוב. לדברי עוברי אורח הקריסה התרחשה לאחר שמנוף שפעל באתר פגע בפיגומים לכאורה, אך הנושא עוד נמצא בבדיקה. במקום הרס רב, ולפי שעה עוד קיים חשש ללכודים נוספים תחת ההריסות.

עובר אורח שהיה עד לאירוע סיפר: "שמענו בום לא ברור. יצאנו החוצה וראינו ענן אבק שכיסה את הכל. הפיגומים פשוט קרסו לגמרי. נראה שהם עבדו פה עם מנוף. לדעתי יש עוד אנשים. כרגע יש פה הר של הריסות. מנסים לאתר לכודים נוספים".

צילום מהזירה - קרדיט יובל כספי >>>

פראמדיקית מד"א אליסה קראנט וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אוראל אסולין ויצחק פפיאשוילי סיפרו:

"כשהגענו למקום ראינו הרס רב. הפועלים סיפרו לנו שהפיגומים קרסו ואחד הפועלים נלכד. מיד התחלנו בפעולות חילוץ, הוצאנו את הפועל שנלכד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר: 

"במשטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר דיווח בעקבות קריסה של פיגומים ברחוב מיכשוילי בעיר אשדוד. כוחות משטרה מתחנת אשדוד, חוקרי הזיהוי הפלילי, מד"א וכיבוי והצלה הגיעו למקום. כתוצאה מקריסת הפיגומים נפגע אדם שעבד במקום ולאחר ניסיונות החייאה של כוחות הרפואה קבעו את מותו".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה