אשדוד נט הגיש תלונה במשטרה על איומים, ניסיון השתלטות ופגיעה ישירה באתר

$(function(){setImageBanner('a2d4f24b-8322-42e6-b9d2-92aa56a384de','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

לאחר שזיהינו כי הון עתק מושקע בהתקפה פרועה על אשדוד נט, כולל מתקפה טכנולוגית וניסיון להפוך את האתר כספאם, לפגוע באמינותו ולאיים אישית על בעליו כי הוא יפגע בקרוב - הוחלט להגיש תלונה במשטרה מחשש שבעלי אינטרסים גדולים עושים ויעשו הכל, מבלי לבחול בשום פעולה, כדי למנוע מאשדוד נט לספר את האמת לציבור

התלונה במשטרה

לאחר רצף של איומים על אתר אשדוד נט ובעליו אייל בן שמחון באופן אישי, ולאחר שהערב גוף אנונימי עם מספר טלפון מהודו שלח אלפים רבים של אסמסים עם לינק של אשדוד נט לישראלים רבים מרחבי הארץ כדי שאלו יתייגו את אשדוד נט כספאם ו/או שיגישו נגד אשדוד נט עשרות תביעות ויותר במסגרת חוק הספאם.  צוות אשדוד נט החליט שזהו הרגע שצריך להעביר את הנושא לטיפול משטרתי בדרגות הגבוהות - על ניסיון לפגוע באתר תקשורת בישראל - בחשד שהמתקפה נועדה למנוע ביקורת וחשיפה של אשדוד נט בנושאים הקשורים לניסיון השתלטות על העיר אשדוד.

אשדוד נט נמצא בימים האחרונים תחת מתקפה פרועה חסרת רסן גם ברשתות החברתיות, גם בתביעות על מאות אלפי שקלים, גם בהודעות אישיות המבקשים שנמנע מביקורת ובמקביל תוך ניסיון לפגוע באמינות של האתר. כך גם מופצים לאחרונה סרטונים המאיימים באופן גלוי על אייל בן שמחון וידוע לנו גם מי מעסיק בתשלום גבוה מאוד את המאיימים.

החשד שלנו הוא שהניסיון הערב להפוך את האתר כספאם במסגרת מתקפה מתוחכמת שמי שביצע אותה שילם כסף רב  למשימה זו, נעשה במסגרת פעולות אלו.

התכתבות מיני רבות עם מתלוננים

צוות אשדוד נט לא יירתע מלבצע את שליחותו העיתונאית. אשדוד נט פעיל בעיר אשדוד כ15 שנה וידוע כאתר המקומי המצליח ביותר במדינת ישראל עם כ50 אלף כניסות ביום לאתר (1.5 מיליון כניסות בחודש). נמשיך לשרת אתכם נאמנה 24/7 וללא מורא.
הפגיעה הכלכלית, האיומים הרבים, שכירת אנשי מקצוע כנגדנו, רק מגבירים את הרצון שלנו וההבנה שלנו עד כמה זה חשוב לפעול מול אותם הגרמים.

דוגמת לתלונה בעקבות משלוחי ההודעות

צוות אשדוד נט

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה