ברנרד חזן הוא אמן הקרקס מאשדוד החשוד באונס וביצוע עבירות מין בקטינות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d8d8dae8-84eb-41e0-bcaf-edf705d938a8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d8d8dae8-84eb-41e0-bcaf-edf705d938a8','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15]]);})

חזן נעצר בחשד שביצע עבירות מין במשך שנים בתלמידות שלו בחוג לקרקס בעיר, לאחר שצעירה כבת 20, תלמידת עבר שלו, התלוננה כי אנס אותה בגיל 15, זאת בנוסף לעדויות נוספות בתיק על כך שדרש מתלמידות שלו בנות 13 ו-14 להתלבש בלבוש לא צנוע ולעשות עליו שפגט - מה שלטענת המשטרה מגובה בתמונות שפרסם חזן בדף האינסטגרם שלו. לטענת בא כוחו, מדובר בניסיון של עובדת לשעבר המנסה להכפיש את שמו של חזן על רקע פיטוריה והלבוש המדובר הוא סטנדרט בתחום הזה: "מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות נגדו שמבוססות על שמועות שמקורן בבעלי אינטרס אישי". מעצרו של חזן הוארך בארבעה ימים

ברנרד חזן. צילום פרטי

בית משפט השלום בקרית גת התיר אמש לפרסום את שמו של ברנרד חזן, מאמן הקרקס מאשדוד שנעצר בחשד לאונס קטינה וביצוע עבירות מין במשך שנים בתלמידות שלו בחוג לקרקס במתנ"ס עם שלום ברוב י"א באשדוד. 

חזן, אמן קרקס מוכר בעולם, שגם אחז בתפקיד בכיר בקרקס "סירק דה סוליי", נעצר לאחר שהוגשה נגדו תלונה של צעירה כבת 20 על כך שבגיל 15 הוא אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים במשך כמה שנים.

בנוסף, עובדת לשעבר של חזן טענה בעדותה כי הוא מחייב את הבנות, בנות 12-16 להגיע לאימונים בתחתוני חוטיני ובגוזיות, ונוגע בהן בצורה מינית באיצטלה של אימונים. בין היתר הוא מבקש מהם לעשות שפגט עליו.

בדיון להארכת מעצרו, טען נציג המשטרה כי ישנן ראיות מוצקות בתיק החקירה לעבירות בהן חזן נחשד. לדבריו, העבירות שבוצעו הן לא נגד קורבן אחד, מאחר שהן בוצעו על פני 5-6 שנים.

מאמן הקרקס חשוד באונס ועבירות מין בקטינות

"המשיב מאמן קטינות בעיקר מגיל 12, 13 ואף מתחת, כאשר בזמן האימון הוא דורש מהן ללבוש חשוף, דורש מהן לבצע תרגילים, כאשר הוא מבצע בהן מעשים מגונים, חלק מהם מצולמים. זה נעשה במהלך 5-6 השנים האחרונות, כאשר החשוד הגיע מארה"ב והפעיל כאן חוג לקרקס".

בא כוחו של חזן, עו"ד שמעון אמיר, ציין  כי הלבוש הוא סטנדרט בתחום הזה, אולם נציג המשטרה השיב כי חזן, "במסגרת האימונים, דרש מילדות בנות 13 ו-14 ללבוש תחתוני חוטיני ועשה להן שפגט כאשר הילדות יושבות עליו והוא מותח להן את הרגליים".

בנוגע לטענה כי ישנם צילומים של חזן מבצע מעשים מגונים, התברר מדבריו של נציג המשטרה כי חלקם נלקחו מדף האינסטגרם שלו לאחר שפורסמו בפומבי. לעומת זאת, הוא ציין כי התיק לא מתבסס אך ורק על החומרים האלה וטען כי ישנן ראיות מוצקות בתיק לביצוע עבירות מין.

עו"ד אמיר הוסיף וטען מדובר בניסיון של עובדת לשעבר של חזן להכפיש את שמו לאחר שפוטרה על ידו. "לטעמנו, היא הרעילה את הסובבים כדי להביאו למצב הזה" - הוא ציין בדיון.

במענה לדבריו של נציג המשטרה, אמר עו"ד אמיר: "חברי מתעלם מתחום העיסוק שלו, מכך שהוא אקרובט ומהניסיון המוצלח שלו בעולם ובארץ ומכך שהוא מפעיל 80 ילדים ומלמד אותם אקרובטיקה".

על עניין צילומי האינסטגרם שנחשבים כראייה בתיק, הוא הוסיף: "זו בדיחה. הדף הזה הוא תצוגת תכלית של החוג שלו וההצלחות שלו והדרך שבה הוא מלמד".

עו"ד אמיר שב על בקשתו לשחרר את חזן ולא להתיר את שמו לפרסום, אולם בית המשפט כאמור החליט להאריך את מעצרו עד יום חמישי וקבע כי למרות הפגיעה הצפויה בפרסום שמו, האינטרס הציבורי גובר לאור הראיות בתיק והחשש שיש מתלוננות נוספות.

"מכלול הראיות מצביעות על אדם אשר יש חשד סביר כי חצה את הגבול המותר בין אימון לבין נגיעה בקטינות באופן אסור" - ציין השופט עידו כפכפי. "ער אני לעובדה כי ייתכן ויהיה קשה להוכיח כי הדבר חורג מהנפת קטינות או כל פעולה שדרושה לצורך אימון, אולם יש מספיק ראיות כדי להצביע על כך כי לא מדובר באחיזה תמימה בקטינות אלא בפעולות מכוונות אשר נהג החשוד לגעת בקטינות באופן מיני".

לדבריו, "לאור אופי החקירה והאינדיקציות הקיימות בתיק כי רוב המתלוננות פחדו להתלונן במשך השנים, אני סבור כי הזכות של המשיב לפרטיות והסכנה כי ייפגע שמו באופן חמור מאוד, אינה מצדיקה את איסור הפרסום, שכן טובת הציבור והאינטרס הציבורי לבחון האם יש מתלוננות נוספות גובר על עניינו האישי של המשיב".

עו"ד אמיר מסר בתגובה: "מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות, מדובר באדם נורמטיבי, המאמן ומלמד אקרובטיקה בכישרון רב, אדם שמעולם לא דבק בו רבב, בטח לא בעבירות מסוג זה. עיקר החשדות מבוססות על שמועות שמקורן בבעלי אינטרס אישי, בכך שופכים דמו בכיכר העיר. מרשי המום מהפגיעה בשמו הטוב ומההכפשה הבלתי מבוססת ומופרכת. מרשי שומר לעצמו לנקוט בכל אמצעי משפטי להגן על שמו הטוב. יודגש, כי אין ולו קטינה אחת שמוסרת את המתואר בבקשת המעצר, המדובר באמירות ריקות גרידא".

הושעה מתפקידו

חזן, שהפעיל את חוג הקרקס במסגרת הפעילות של החברה העריונית לתרבות ופנאי באשדוד, הושעה מתפקידו ואף הוגשה נגדו תלונה על ידי הממומנה על מניעת הטרדה מינית בחברה העירונית. 

בהודעה שהוציאה החברה העירונית נמסר:

"תלונה שהגיעה לחברה העירונית לתרבות הפנאי, על הטרדה מינית לכאורה של עובד המשמש כמדריך במתנ"ס י"א אשדוד, הביאה לפתיחת חקירה פנימית ומעמיקה של הממונה על הטרדה מינית בחברה.

לאור ממצאי הבדיקה, הממונה הגישה תלונה במשטרה בהתאם לחוק הטרדה מינית, ובמקביל נמסר לעובד כי הוא מושעה מעבודתו עד להשלמת החקירה ע"י המשטרה. עם הגשת התלונה של הממונה, הוגשה תלונה גם ע"י הצעירה שהוטרדה בהיותה חניכה קטינה, בחוג בו הדריך החשוד.

מהנהלת החברה העירונית לתרבות הפנאי נמסר: "העובד הושעה מיד מעבודתו ונאסר עליו להגיע למתנ"ס, עד להשלמת החקירה המשטרתית. החברה מגנה כל התנהגות אשר אינה תואמת את החוק והנורמות המצופות מעובדי החברה, ותפעל בכל דרך כדי לבער מתוכה כל חריגה בתחום זה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה