ברנרד חזן יואשם בביצוע עבירות מין בתלמידות שלו בחוג לקרקס

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9832c180-b129-496a-ac51-f7ea51c8e70f','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9832c180-b129-496a-ac51-f7ea51c8e70f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37897,'Image','');},15]]);})

בתום חקירה ולאחר ש-5 בנות התלוננו נגדו, בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד מאמן הקרקס המוכר ברנרד חזן מאשדוד בגין עבירות מין שביצע בתלמידות שלו אותן אימן במשך שנים, תוך שהוא מנצל את מרותו עליהן. סיפור עלייתו ונפילתו של הילד שגדל באוהלים בגן אלישבע והפך לאמן קרקס בינלאומי

ברנרד חזן - מעמוד הפייסבוק

ראשיתה של החקירה כזכור בתלונה שהוגשה במשטרת אשדוד נגד חזן, ע"י צעירה שטענה כי הוא ביצע בה עבירות מין בזמן שהתאמנה אצלו לפני מספר שנים כשהייתה קטינה, תוך שהוא מנצל את מעמדו ומרותו עליה. עוד היא טענה שנחשפה לעבירות שעפ"י החשד ביצע חזן גם כלפי מתאמנות קטינות נוספות.

חזן (41), אמן קרקס בינלאומי תושב אשדוד, נעצר לחקירה ע"י חוקרי תחנת אשדוד בחשד לעבירות בעילת קטינה מתחת לגיל 16 ללא הסכמה חופשית, בעילת קטינה תוך ניצול יחסי תלות/ מרות, מעשה מגונה בקטינה ועבירות נוספות.

עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לאתר ולגבות תלונותיהן של 5 קורבנות נוספות בגילאי 13 עד 20, בהן ביצע עפ"י החשד עבירות דומות.

מעצרו של חזן הוארך כאמור מעת לעת, והיום (ה') במסגרת דיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרו, תוגש נגדו הצהרת תובע של הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

ברנרד חזן. צילום פרטי

"הוא ביקש שנבוא לחוג בגוזיות ותחתוני חוטיני, אחרת לא נוכל להשתתף"

חזן נעצר ביום שישי לפני כשבועיים, בשעה 11 בלילה. חוקרים ממחלק המשפחה במשטרת אשדוד ביקשו ממנו להתלוות אליהם, וכשהוכנס לחדר החקירות נאמר לו שהוא חשוד באונס ובמעשים מגונים בנערות ובילדות שלימד בחוג לאקרובטיקה ואומנויות הקרקס.

החוג התקיים במסגרת מתנ"ס באשדוד שמפעילה החברה העירונית לתרבות הפנאי. החקירה בעניינו של חזן החלה לאחר שעובדת שלו לשעבר העבירה למשטרה מידע על קורבנות, לכאורה.

העובדת מסרה למשטרה שמות של ארבע נפגעות. אחת בגירה, האחרות קטינות. היא עצמה לא ידעה עד כמה חמורה הייתה הפגיעה בכל אחת מהן, אבל לא היה לה ספק שארבעתן נפלו קורבן להתנהגות לא הולמת מצדו של המורה לאקרובטיקה.

אמן הקרקס ברנרד חזן

כשהחוקרים הגיעו לבגירה, כיום בת 20, היא סיפרה שחזן אנס אותה מספר פעמים. הראשונה, לדבריה, הייתה כשלמדה אצלו בגיל 15.

לאחר שגבו את העדות הראשונה פנו החוקרים לשלושת השמות האחרים שהזכירה העובדת. הקטינות, בנות 11, 12 ו-13, סיפרו שחזן ביצע בהן לכאורה מעשים מגונים במסגרת החוג.

"הוא ביקש שנבוא לחוג בגוזיות ותחתוני חוטיני, אחרת לא נוכל להשתתף. פעם הוא גם ביקש שאבוא עם גופייה צמודה" - סיפרה בת ה-12. "זה נראה לי מוזר, אבל הוא הסביר שזה חלק מהלימודים בחוג אקרובטיקה".

על התנהגותו של חזן במהלך השיעורים העידה בת ה-13: "הוא היה נוגע בי בכל מיני מקומות בגוף כשהייתי עושה שפגט, זה היה לא נעים".

"מעולם לא פגעתי מינית בשום נערה שלמדה אצלי"

בדיון להארכת מעצרו ביום ראשון שלאחר מעצרו הוחלט להאריך את מעצרו של חזן בשישה ימים ולאפשר לתקשורת לפרסם את שמו. נציג המשטרה אמר בדיון שמעשיו של חזן נמשכו "חמש-שש שנים", וכי יש בפרשה "קורבנות רבים".

בתשובה לשאלת השופט על העדויות נגד חזן סיפר נציג המשטרה שהמתלוננת הבגירה שִחזרה אירוע שבו ראתה בעצמה את אחת מתלמידות החוג "בחוטיני, בלי מכנסיים". במשטרה טענו שנמצאו בחשבון האינסטגרם של חזן צילומים שמעידים לכאורה על הטרדה מינית של ילדות.

חזן מצדו הכחיש את החשדות נגדו. "לא היה ולא נברא" - אמר לחוקריו. "מעולם לא פגעתי מינית בשום נערה שלמדה אצלי, אין לי קשר לדברים האלה. זו עלילה, סתם עצרתם אותי. אתם הורסים לי את החיים ואת המשפחה בגלל דבר שלא עשיתי".

חזן כאמור לימד אקרובטיקה וקרקס במסגרת מתנ"ס עם שלום, אבל השיעורים התקיימו בבי"ס יסודי הסמוך למרכז הקהילתי. אחת העובדות סיפרה שהיה לו מפתח לבית הספר ולאולם ההתעמלות, שם היה מעביר חוגים בשעות אחר הצהריים. בסה"כ, כ-80 ילדים וילדות למדו אצלו בעת מעצרו.

מהאוהלים בגן אלישבע אל הבמות הגדולות בעולם

בכתבת עבר שערכנו לו באשדוד נט, הבאנו את סיפורו של ברנרד חזן - כיצד הפך מילד שגדל בעוני באוהלים המפורסמים בגן אלישבע, לאמן קרקס נודע ברמה בינלאומית אשר מופיע על הבמות הנחשקות בעולם.

הפתיחה שלו בחיים אמנם הייתה פחותה משל אחרים, אך הנחישות והכישרון שלו נשאו אותו אל על. בגיל 10 ברנרד הצעיר החל ללמוד תיאטרון ובהמשך גם ריקוד, משחק ושירה. בגיל 14 הוא גילה את עולם הקרקס והחיבור ביניהם היה גורלי משהו. 

ברנרד חזן | באדיבות המרואיין

בהמשך הוא נשר מהלימודים והשקיע את כל כולו בלימודי הקרקס ובאימונים. עם שחרורו מהצבא הוא רכש כרטיס טיסה בכיוון אחד לצרפת וטס אחרי החלום ומשם כל השאר היסטוריה. לפני כארבע שנים הוא שב לאשדוד לאחר שכבש את קרקס "סיר דה סוליי" הנודע אשר נחשב לפסגת השאיפות של כל אמן בתחום. פה בארץ הוא אף כבש את  מסכים בתכנית "גוט טאלנט" ישראל.

על התקופה שגדל באוהל ובקרוון הוא אמר: "בסופו של יום גדלתי בבית טוב שהנחיל ערכים טובים ובסה"כ היה חסר לנו כסף. זה מה שבנה וחישל אותי והפך אותי להיות מי שאני היום. כמו שסבא שלי היה אומר: אפילו עם מסמר חלוד אתה יכול לבנות אנייה - כלומר, גם כשאין לך כלום אתה תמיד יכול ליצור יש מאין".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה