דוד וקנין הוא הצעיר מאשדוד שטבע במסיבת רווקים בצפון - מותו נקבע בבית החולים

$(function(){setImageBanner('c46b1209-dee3-4c08-8dbf-4815105e810c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

דוד ז"ל נמצא ללא הכרה על ידי חבריו בקרקעית הבריכה. הוא פונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לאחר שצוותי ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה. רבים התפללו לרפואתו אך היום כאמור הוא נפטר. הלוויתו תתקיים בשעה 22:00 בבית העלמין באשדוד

דוד וקנין ז"ל. יהי זכרו ברוך

בשורה קשה מגיעה היום מבית החולים עם ההודעה בדבר פטירתו של דוד וקנין בן ה-28 מאשדוד שפונה באורח קשה לאחר שככל הנראה טבע בבריכה פרטית במהלך חופשה בצימר במושב חוסן שבגליל המערבי.

האירוע, כזכור, התרחש בצהרי יום שבת האחרון. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לדוד סיוע ראשוני ופינו אותו במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים, לאחר שביצעו בו פעולות החייאה. רבים התפללו לרפואתו, אך היום כאמור תש כוחו והוא השיב את נשמתו לבורא.

פראמדיק מד"א, אדיר אדרי סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לבריכה של הצימר כשהגבר שנמשה מהמים ע"י חבריו היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכלל מתן תרופות, הנשמות ועיסויים וכאשר ליבו שב לפעום פינינו אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים כשהוא מונשם".

דוד ז"ל היה דמות מוכרת ואהובה באשדוד. למחייתו הוא עבד במרפדיה יחד עם אביו. אמו תמי מספרת לאשדוד נט שבבית החולים הודיעו להם כי בנה לקה במוות מוחי ולא נתנו לו הרבה סיכויים לשרוד. המשפחה לדבריה סירבה בתחילה לנתקו מהמכשירים אך לבסוף גופו קרס ודוד השיב את נשמתו לבורא והוא בן 28 בלבד.

במשפחה מתקשים לעכל את האסון הנורא שנפל עליהם כך פתאום. "אנחנו לא יודעים מה קרה שם בדיוק" - מספרת האם. "הוא היה במסיבת רווקים ופתאום הוא נעלם. החברים חשבו שאולי הוא הלך לישון, אבל אחרי כמה זמן הם מצאו אותו בקרקעית הבריכה. עשו לו החייאה ולאחר מכן בבית החולים לא נתנו סיכוי שהוא יישרוד".

דוד הותיר אחריו את הוריו ואת אחותו. הלוויתו תתקיים בשעה 22:00 בבית העלמין באשדוד.

יהי זכרו ברוך

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה