$(function(){setImageBanner('5910a119-7ee6-444d-b6e6-dff5914687c6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

החל משעה 03:14 דקות, נדמו התותחים ומדינה שלמה, בעיקר הדרום נמצאים בהמתנה... המתנה למה?
ההמתנה לשאלה מי יבעיר את האזור מחדש אם בכלל.
התלמידים בבית דווקא מרוצים מהחופשה הלא צפויה ( ההורים הרבה פחות), הציבור מביט לשמיים וראש הממשלה בדרך מארה"ב. מניסיון העבר הוא יודיע שיש להמתין להתפתחויות.
המצרים ממשיכים לדלג בין הצדדים .

.

מאז הכריזו בחמאס על הפסקת אש מ-22:00 נרשמו כ-30 שיגורים לעבר ישראל. מתחילת סבב ההסלמה נרשמו סה"כ כ 100 שיגורים. אך הכול נדם לפתע בשעה 03:14. אף אחד לא יודע אם זה הסכם הפסקת אש סודי, קריצת עין או המתנה לבדוק מי יפוצץ תחילה את השקט המוזר.... אי אפשר לומר  - אין כלום כי לא היה כלום... רק ב 24 השעות האחרונות ירו על ישראל כ 100 טילים, פגעו פגיעות ישירות בבתים, הריצו אלפים שוב ושוב למקלטים.... למה שקט כל כך....?

210,000 תלמידים ב 17 ישובים בדרום הושבתו מלימודים והם הכי מרוצים מהמצב. ההורים שצריכים למצוא פתרון מרוצים הרבה פחות וממתינים לדעת מה יהיה? השאלה מי יודע? המצרים? אנשי החמאס מחליטים? נתניהו יחליט פתאום לתקוף בשעה 13:00 (כשעה אחרי שינחת?). התקשורת נודמת כי היא לא יודעת שום דבר, מנסים לחפש תשובות באמצעי התקשורת הערביים.... 

ברצועת עזה אומרים: ״אנחנו מחויבים להפסקת אש, ככל שהאויב יהיה מחויב לה. אך כל הזרועות הצבאיות, מוכנה לאפשרויות הגרועות ביותר״.

מבוכה בדרום וההסבר של אלונה:

תושבים רבים בדרום נמצאים במצב מבוכה - צה"ל תקף בעוצמה (לפי דברי נתניהו) בגלל ירי על השרון אבל היי... למה לא מגיבים כך כשיורים על הדרום.

התשובה לכך באה דווקא מאלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע ומספר 3 בימין החדש - "כי לא סופרים את הדרום".

תשובה כואבת אבל בהחלט משקפת את תחושת התושבים בדרום. 

הפלסטינים מוכנים לשקט:
הבוקר מקור פלסטיני רשמי הצהיר  כי אם ישראל תחדל מלתקוף ברצועה - יפסיקו הפלגים בעזה את ההסלמה.... באמת תודה ויפה מצדכם על רוחב הלב....

נתניהו דווקא מרוצה מהתגובה של צה"ל:

ראש הממשלה, נתניהו  מודיע מראה"ב כי תגובת צה"ל לירי הרקטה לבשרון הייתה "מאוד מאוד עוצמתית".... ציטוט מדוייק - לא רק מאוד, אלא מאוד מאוד.... והשאלות העלות הן:
האם המאוד מאוד הוא מרתיע את החמאס (לא נראה כך)
ואם זה מאוד מאוד, מהו רק מאוד....

בכל מקרה נראה כי אם הוא מרוצה מהתגובה, סביר להניח שלא יבקש להמשיך את ההסלמה ויבקש לשמור על השקט.

נפתלי עצבני:

מי שלא מרוצה מהשקט המדומה הוא יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, שאמר- "הפסקת אש ברגעים אלה תהיה רוח גבית הזויה לטרור. אין מדינה בעולם שלא היתה גובה מחיר על טילים על האזרחים שלה, ואין מדינה בעולם שדם אזרחיה הפקר כפי שאנחנו רואים בימים האחרונים. ההפצצה של עוד מבנה ריק מסכנת את ההרתעה הישראלית והיא מביאה עלינו את הטילים הבאים".

אז זהו? הכול הסתיים כאילו מעולם לא היה? אין איזו הכרזה או הבטחה או מסר או פתרון???

נמתין....כרגיל הדרום בהמתנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה