ההזנחה העירונית בתחנה המרכזית באשדוד ממשיכה באין מפריע (וידאו)

$(function(){setImageBanner('664d7c2f-370b-48c5-893b-b0474bc600d6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

זה לא משנה עד כמה נציף את הבעיה וכמה התושבים יתלוננו, נראה שבעירייה לא מוכנים לקחת אחריות על התחזוקה של התחנה המרכזית של הקווים בפנימיים באשדוד שנותרה מוזנחת. מישהו אמר פרויקט תחבורה באשדוד בשווי חצי מיליארד שקלים? עיריית אשדוד בתגובה: "הנושא ידוע ומטופל". צפו בתיעוד מהמקום המזעזע

זו לא הפעם שאנו באשדוד נט מציפים את ההזנחה המזעזעת של התחנה המרכזית של הקווים הפנימיים באשדוד, זאת חרף ההשקעה הכספית האדירה מהשנים האחרונות בתחבורה הציבורית בעיר, כחלק מפרויקט הריווי.

בעבר כבר כתבנו על החשכה השוררת במקום לעת ערב בשל היעדר פנסים ונורות תקולות, ואף על ההזנחה והיעדר הטיפול בליקויים הרבים במקום, אולם כל אלו כנראה לא היו מספיק משכנעים בקרב העירייה.

צילום: עופר אשטוקר

בשבוע שעבר, חלפנו במקום ונוכחנו לראות את ההזנחה נמשכת באין מפריע ובמידה מסוימת אף מסכנת את ציבור הנוסעים שהינם קשישים ותלמידים בעיקרם, לאור שפת המדרכה השבורה באזור העלייה לאוטובוס.

מלבד זאת, ניכרת השחתה של התחנות כולן בעוד שמשות הזכוכית בחלקן אף שבורות. זאת, בנוסף לכך שהן מיושנות ובטח שלא נותנות מענה לנוסעים בימי גשם. מה גם, שהמתחם עצמו סובל מחוסר ניקיון – ועל כך יעידו הצילומים שצולמו במהלך יום שגרתי במקום.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: 

"הנושא ידוע ומטופל מול הנהלת הקניון וחברת נצבא (הבעלים) שהתחנה וסביבתה באחריותן. לידיעתך, ראש מינהלת הרובע עומד בקשר עם הקניון וחברת אפיקים. ישיבה אחת כבר התקיימה לפני המלחמה ואנו מקווים לחדש את הטיפול בהקדם, עם הרגעת הרוחות, עד לשהמקום יטופל באופן יסודי".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה