הוארך מעצרם של שניים מהחשודים בניסיון הרצח של אלירן חובלאשוילי באשדוד

$(function(){setImageBanner('164b5743-abde-4127-a93e-af3be4c26ebb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

בית המשפט נעתר באופן חלקי לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של מוחמד אל עליווי ומרוואן אבו שלוף בשבוע אחד. השניים שמזוהים עם משפחת ג'רושי, נשלחו על פי החשד לחסל את חובלאשוילי על רקע סכסוך פנימי בקרב משפחת הפשע מהשפלה. עצור נוסף החשוד במעורבות בניסיון הרצח יובא בהמשך היום אף הוא להארכת מעצר

מפקד משטרת אשדוד, אילן שושן, בזירת האירוע

יממה לאחר ניסיון הרצח של העבריין אלירן חובלאשוילי לאור יום באשדוד – בית המשפט מאריך את מעצרם של שניים מהחשודים - מוחמד אל עליווי ומרוואן אבו שלוף, שנתפסו כעבור שעתיים אחרי אירוע הירי שהסעיר את העיר. בהמשך יובא גם החשוד השלישי, מועין שלפה, לדיון בהארכת מעצרו.

השופטת נגה שמואלי-מאייר נעתרה באופן חלקי לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרם של השניים בשבוע, במקום 11 ימים. "נחה דעתי כי במקרה הנדון קם חשד סביר כי המשיב ביצע את העבירות המיוחסות לו" – היא ציינה בנוגע למוחמד אל עליווי.

"באשר לעילת המסוכנות" – הוסיפה השופטת שמואלי-מאייר, "שוכנעתי כי במקרה זה מתעורר יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את ביטחון הציבור ככל שישוחרר מהמעצר".

לדבריה, "הדברים אמורים בשים לב לחומרת העבירות שבהן הוא חשוד וכאשר נדמה כי אין צורך להכביר מילים על אודות המסוכנות הרבה שאלה טומנות בהן ושמקימות מעצמן את עילת המסוכנות".

"מה גם, שניתן בעניין זה להפנות לעברו הפלילי של המשיב, הכולל, בין היתר, גם הרשעות ממין העניין ואף מאסר מותנה התלוי ועומד כנגדו" – היא הוסיפה.

האחים אלי ויניב חובלאשוילי

ניסיון החיסול התרחש כזכור אתמול בבוקר ברחוב העצמאות בעיר. מתנקש שזיהה את חובלאשוילי בשעה שהגיע עם אשתו לאסוף את אחיו יניב ואשתו לחופשה בצפון, ירה לעברו כמה כדורים ופצע אותו בצוואר באזור המותן וברגל.

אלירן נפצע באורח קשה. הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים - שם הוא מורדם ומונשם. יש האומרים שלולא אחיו יניב שהצליח להבריח את המתקש רגע לפני שוידא הריגה - כנראה שזה היה מסתיים אחרת. 

במשטרה חושדים שהרקע לאירוע הוא בעקבות סכסוך פנימי בתוך משפחת ג'רושי. על פי החשד, המתנקשים נשלחו על ידי הפלג במשפחה שמסוכסך עם הפלג המרכזי של איסמעיל ג'רושי - איתו האחים חובלאשוילי מוזהים. 

אלירן ויניב הוזהרו לפני כשבועיים על ידי המשטרה שהם עלולים להיות יעד לחיסול כחלק מהסכסוך המשפחתי. כעת במשטרה חוששים שהשטח עלול לבעור עוד יותר - "אסמעיל ג'רושי לא ישתוק על הפגיעה הקשה במקורבים אליו הנקמה תגיע השאלה מתי".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה