הכירו את המיזמים שנבחרו לתכנית האקסלרטור הטכנולוגי הגדולה בדרום

$(function(){setImageBanner('5bdac403-6ccb-4f61-9ec6-db28c3ca0811','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

אקסלרטור TheHive באשדוד נבחר יחד עם 14 מיזמים אשר נמצאו מתאימים לקריטריונים של ועדת משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים בין המיזמים – שני מיזמים של תושבי קריית גת בנושאי ביטוח והשקעות וסייבר, חמישה מיזמים בהובלת נשים, שני מיזמים בהובלת חרדים ומיזמים נוספים ממגוון ישובים הדרום. כל המיזמים יציעו חידושים בתחומי הרשתות חברתיות, מוצרי צריכה, בריאות, מסחר אלקטרוני FoodTech ועוד.

לאחר שהודיעה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים על הקמה של 20 אקסלרטורים טכנולוגיים ברחבי הארץ, התכנסה וועדת בחירת המיזמים של Gat2Tech  - האקסלרטור הטכנולוגי ליזמים תושבי יישובי הדרום, כדי להחליט על המיזמים שישתתפו בתכנית.

התכנית  בהנחייתו של טל כתרן, גורו האקסלרטורים בישראל, תיערך כחצי שנה ותגיע לסיומה באירוע הDemoDay, בו יוצגו המיזמים מול משקיעים ומנהלי קרנות הון סיכון.

היזמים שנבחרו על ידי הועדה יזכו לליווי והכשרה מקצועית במסלול יחודי, שיארך כחצי שנה, במסגרתו יתקיימו 13 מפגשים, ויכלול תמיכה וליווי אישי, מפגשים עם אנשי מקצוע בכירים ויזמים מנוסים, הכנת תכנית שיווק, סיוע בגיוס כספים ועוד. במהלך התכנית, ישתתפו היזמים בשני אירועי DemoDay מרכזיים בהשתתפות משקיעים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים ונציגים של קרנות ואקסלרטורים מהתעשייה הישראלית. באירועים יקבלו המשתתפים את ההזדמנות להציג באופן אישי את המיזמים שלהם.

depositephoto

לטובת היזמים שלא נבחרו להשתתף בתכנית, הודיעה הנהלת מעוף מרחב דרום כי תפתח סדנה, שתספק ידע וכלים מקצועיים כיצד להציג רעיונות ומיזמים חדשים, במטרה לאפשר להם סיכויים טובים יותר באקסלרטורים הבאים.

אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום: "אני מברך את היזמים שנבחרו על ידי הועדה והתקבלו לאקסלרטור הטכנולוגי הגדול בדרום. האקסלרטור Ga2Tech הוא הראשון שנפתח מבין תכנית אקסלרטורים רחבה, שנולדה ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה. אנו במעוף נמשיך להעניק ליווי ליזמים ועסקים בתחילת דרכם ואנו כאן בכדי לעזור להם להפוך את הרעיונות שלהם למציאות".

Ga2Tech הוא אחד מבין 20 אקסלרטורים שונים שהוקמו ברחבי הארץ, במטרה ליצור סביבה מקדמת יזמות טכנולוגית, גם במקומות רחוקים גיאוגרפית. האקסלרטורים יוקמו במסגרת תכנית מעוף -טק . בנוסף יוקם אקסלרטור ייעודי למשרתי מילואים פעילים. בכל מחזור מוזמנים יזמים מקומיים להציע רעיונות ומיזמים במטרה לקדם ולעודד יזמות טכנולוגית בפריפריה. בין האקסלרטורים שיוקמו בדרום: אקסלרטור Whizzxl באשקלון, אקסלרטורEilat food-tech  באילת ואקסלרטור TheHive באשדוד.

יש לציין כי ההשתתפות באקסלרטור אינה כרוכה במתן אחזקות, בתשלום או תמלוגים, אלא בנכונות וברצון המיזמים להשקיע את מירב מרצם במיזמיהם.

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה