הלך לעולמו עו"ד דוד גולן - היה יו"ר הועד המנהל של בית האבות באשדוד

$(function(){setImageBanner('a5d24acf-567c-4e5c-8ae9-5cc9d66405de','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

עצב גדול עם היוודע דבר פטירתו של עו"ד דוד גולן, תושב אשקלון אך מוכר היטב ואהוב מאוד על תושבי אשדוד בזכות פעילותו בעיר. בין השאר היה גולן יו"ר הועד המנהל של בית אבות אשדוד וגם מפעיל ומרצה של חוג הרמב"ם בעיר

עו"ד דוד גולן זכרונו לברכה

עו"ד דוד גולן, מוותיקי העיר אשקלון ודמות מוכרת היטב ומוערכת באשדוד, הלך היום לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה והוא בן 74.

עו"ד גולן, זכרונו לברכה, היה יו"ר הועד המנהל של בית אבות אשדוד ומפעיל ומרצה חוג הרמב"ם באשדוד. היה דמות אהודה ופעיל חברתית באשדוד ואשקלון.

גולן היה מראשוני עורכי הדין הפליליים באשקלון, כאשר חלק ממתמחיו אף הפכו לשופטים בישראל. את התואר שלו במשפטים הוא למד באוניברסיטה העברית ומלבד העיסוק שלו כעורך דין הוא שימש גם כשופט צבאי.

במשך עשרות שנים הוא נתן הרצאות שבועיות קבועות, גם באשקלון וגם באשדוד, שעסקו בפילוסופיה בהן השתתפו עשרות אנשים.

גולן נחשב לאדם מאוד משכיל ורחב אופקים, הוא גם היה בעל תואר במתמטיקה ואף לימד את המקצוע הזה.

הוא היה יליד מרוקו שתמיד דיבר בגאווה על המסורת של העדה והיה שותף למהלכים תרבותיים רבים.

הלוויתו של גולן תתקיים במוצאי השבת בשעה 22:15 בבית העלמין באשקלון. הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

מוטי מלכא מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה ומייסד התזמורת האנדלוסית: "הכרתי היטב את עו״ד דוד גולן. צירפתי אותו להנהלת התזמורת האנדלוסית כשייסדתי אותה. אדם משכיל לצד היותו בעל השכלה רשמית רחבה כמשפטן. בכל אשר שם ידו, התמיד בלימוד התחום לעומק עד כדי התמחות. כך כשגילה את עולם הפיוט והמוסיקה האנדלוסית. למד את כל רזי הנובות האנדלוסיות והעמיק גם בטקסטים הפיוטיים היהודיים לצד לימוד אותה השירה בערבית. זכורני לפני שנים כשרכש מהאומן הדגול סמי אלמגריבי את החדר המרוקאי על כל ריהוטו ומיקם אותו בביתו. 'כשגילה' את תורת הרמב"ם, העמיק בלימוד תורתו ולימים התמיד במתן שיעורים קבועים למורה נבוכים באשדוד ובאשקלון. יהי זכרו ברוך".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה