המחאה נגד הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה מישראל - מגיעה מחר לנמל אשדוד

$(function(){setImageBanner('6ff92ca7-4d11-4452-ab7d-50d833c9a513','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

ארגוני 'צעדת אימהות הלוחמים' ו'תורת לחימה' עולים שלב במאבק, ואחרי חסימות שביצעו במעבר כרם שלום, מחר הם יגיעו משעות הבוקר לחסום את נמל אשדוד משם יוצאות משאיות הסיוע לרצועת עזה

המחאה נגד הכנסת משאיות הסיוע לרצועת עזה

לאחר שחסמו במשך מספר ימים את מעבר משאיות הסיוע לעזה במעבר 'כרם שלום', בארגון 'צעדת אימהות הלוחמים' ו'תורת לחימה' מסמנים את היעד הבא - נמל אשדוד!

מי שמובילה את המחאה היא סימה חסון, אמא לשני לוחמים בגולני וצנחנים, שכבר חודשיים מנהלת את המאבק כנגד הכנסת המשאיות.

כעת, לאחר שהוצא צו שטח צבאי סגור למעברים כרם שלום וניצנה, היא עמלה יחד עם חברותיה, לקראת השלבים הבאים במאבק ונערכים לקראת פעולות שטח משמעותיות בהם הפגנה גדולה בנמל אשדוד.

מאות צפויים להגיע מחר בשעות הבוקר המוקדמות לנמל אשדוד לחסום את המשאיות שיעשו את דרכן לרצועת עזה.

המארגנות הסבירו כי מאות משאיות החמאס העוברות בכרם שלום כל יום יוצאות מנמל אשדוד, ולכן הוחלט להגיע דווקא ליעד זה.

בארגון תורת לחימה הפועל יחד עם צעדת האמהות מסבירים כי "מאות משאיות יוצאות כל יום מנמל אשדוד היישר לזרועות החמאס, ונותנות כוח לאויב בשעת מלחמה, והדבר פוגע קשות בלוחמי צה"ל הגיבורים ובאחינו ואחיותינו החטופים!"

סימה חסון מסרה, "נמשיך להיאבק נגד הכנסת הסיוע לחמאס, בקור ובגשם, בדרום, ואם נצטרך אז גם בצפון. ביום ובלילה, נמשיך לזעוק נגד הסיוע שקבינט המלחמה מעניק לחמאס. הגיע הזמן לעצור את הטירוף".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה