עו"ד האשדודית שחמאס רואה בה 'עורפת ראשים' מבקשת: תמכו בי

$(function(){setImageBanner('fc84a1fd-3158-4fe7-8ce9-e9fa5506a952','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

עו"ד סמדר בוכובזה מאשדוד זכתה לכינוי 'עורפת הראשים' לאחר שהצליחה להגיש תלונות נגד תומכי טרור מהמגזר הערבי. כעת, לאחר שפרסמה סירטון בו מחתה בעו"ד ערבים שלא מחו נגד הטבח, הם דורשים לפסול אותה בשל 'הפגיעה בקוראן'...

קיבוץ בארי ביום שאחרי צילום אלמוג בוקר

כזאת עוד לא שמענו - עורכת הדין שרודפת את תומכי החמאס, נרדפת בידי עורכי דין תומכי חמאס שמבקשים את פסילתה: שמה של עו"ד סמדר בוכובזה, תושבת אשדוד, הולך לפניה לאחר שהגישה לא פחות מ-80 תלונות נגד אישים שתמכו בטרור, והיא הביאה לנקיטת צעדים נגדם.

אך לאחרונה, לאחר שפרסמה סירטון שבו תבעה מעורכי דין מהמגזר הערבי למחות נגד זוועות טבח שמחת תורה, היא מוצאת את עצמה נרדפת בידי אותם עו"ד שמבקשים, לא פחות ולא יותר, אלא לפסול אותה. 

הכל החל כאשר עו"ד בוכובזה העלתה סירטון לטיקטוק שבו  קראה ציטוטים מ"הקוראן" המתייחסים  לטבח הנורא בשבת שמחת תורה,  תוך שהיא מגנה את הטבח הנתעב ודורשת מעורכי דין מהמגזר הערבי להתייחס לכתוב בקוראן, שאינו מתיר מעשי רצח זוועתיים כפי שנעשו בידי מחבלי הנוחבה של חמאס, ולגנות את המעשים הנפשעים.

אך אותם עורכי דין לא די שהם לא גינו את הטבח, אלא שהם הגישו תלונה ללשכת עורכי הדין שחתומה  ע"י כ-170 עורכי דין מגמזר הערבי, שבו הם דורשים לפסול אותה, וזאת - שימו לב - מאחר והיא 'ביזתה' את הקוראן...

בעקבות זאת התארגנה עצומה ציבורית המבקשת לפנות ללשכת עורכי הדין ולהבהיר לה שעליה לדחות את הבקשה לפסילה על אתר.

בעצומה, אותה ארגנו משפטנים ישראלים, נכתב כי "אף לא אחד מבין 170 עוה"ד לא גינה אף לא מילת גינוי אחת נגד הטבח הנורא! אנו קוראים ללשכת עורכי הדין לפנות למתלוננים ולבקשם לגנות באופן ברור ונחרץ את הטבח. עצם אי גינוי הטבח אומר דרשני, ולכזה אין מקום בחברה הישראלית!"

עו"ד בוכובזה פעלה  עד כה  באופן נמרץ נגד הטרור לאחר שהגישה  כ-80 תלונות כנגד תומכי טרור ברחבי ישראל. בשל כך זכתה לכינוי "עורפת הראשים".

בעצומת התמיכה בעו"ד בוכובזה נאמר כי "אנו רואים במיגור התמיכה בטרור עבודת קודש קודשים. אין ולא יהיה מקום לתומכי טרור!  לא ניתן יד לכך, כי עו"ד המקדישה את זמנה ומרצה במלחמה  נגד תומכי טרור תהווה מוקד/יעד למתקפה ע"י ארגון ציבור עו"ד ממגזר מסויים".

"עצם התלונה ע"י "ארגון" 170 עו"ד מהמגזר הערבי נגד עו"ד בוכובזה רק בשל העובדה, כי היא קראה לטרוריסטים של החמאס "ברברים", וכי קישרה את הטבח ע"י החמאס לפסוקים שנקראו מ"הקוראן" נראה יותר כמו ארגון שמטרתו חיסול (במובן האתי והתדמיתי כמובן) את מי שפעלה ופועלת רבות כנגד תומכי טרור", נאמר בעצומה.

חותמי העוצמה קוראים ללשכת עורכי הדין "להגן על עו"ד סמדר בוכובזה, ליתן לה גיבוי מלא, ומצפים כי וועדת האתיקה תגנוז את התלונה שהוגשה ממניעים זרים".

לחתימה על העצומה היכנסו עכשיו:

https://www.atzuma.co.il/smadarlaw180

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה