זה העונש שתרצה נהגת רכב מאשדוד, שגרמה לתאונה בה נהרג רוכב האופנוע אסף עטיה ז"ל

$(function(){setImageBanner('5db2192e-803b-4bdc-8bed-4f6e241e36ad','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

קצת יותר משנתיים מאז התאונה הטרגית ברחוב הרב קוק באשדוד, שקיפחה את חייו של אסף עטיה ז"ל, אב לשני ילדים מקרית מלאכי - בית המשפט גוזר את העונש על נהגת הרכב שגרמה לתאונה הקטלנית

זירת התאונה באשדוד (צילום: ארתור דוידוב)

עונש מקל לנהגת רכב מאשדוד, שגרמה לפני קצת יותר משנתיים לתאונת דרכים, בה נהרג רוכב האופנוע אסף עטיה ז"ל תושב קרית מלאכי. 

התאונה הקטלנית אירעה בחודש מאי 2021 ברחוב הרב קוק באשדוד, ומעובדות כתב האישום שהוגש נגד הנהגת, היא סטתה מנתיב הנסיעה שלה, חסמה את נתיב הנסיעה של רוכב האופנוע אסף עטיה ז"ל, שהחליק בניסיון להתחמק מהרכב אך בסופו של דבר התנגש בו.

עטיה פונה לבית החולים אסותא במצב קשה מאוד, כשהוא ככול הנראה סובל מפגיעות פנימיות, שם לאחר שעה שנלחמו על חייו, נקבע מותו.

בכתב האישום צוין כי "התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותה של הנאשמת, שהתבטאה בין היתר בכך, שהנאשמת לא הייתה ערה לנעשה בכביש, סטתה מנתיב נסיעתה בחוסר זהירות ובקלות ראש, בכך שחסמה את נתיב נסיעת המנוח, ולא נקטה אמצעים סבירים למניעת התאונה".

תחילה כפרה הנהגת בהאשמות נגדה, אך בהמשך עם שמיעת עדויות עדי הראיה, היא חזרה בה מהכפירה ובמסגרת הסדר טיעון הודתה בסעיפי האישום. 

לאחר שהורשעה על פי הודעתה, אתמול (חמישי) גזר בית המשפט את עונשה של הנהגת, זאת בהתאם להסדר הטיעון בין הצדדים.

בית המשפט גוזר על הנהגת הנאשמת מאסר בפועל לתקופה בת 8 חודשים (בהתאם להסדר הטיעון). המאסר ירוצה בדרך של עבודות שירות. עוד נפסקו לנאשמת 6 חודשי עבודות שירות ופיצוי בסך 15 אלף שקל למשפחת המנוח אסף עטיה ז"ל. 

השופטת הגר אזולאי אדרי, מבית המשפט באשדוד, ציינה בגזר הדין כי "אין בפיצוי כאמור כדי לשקף, ולו במעט, את האובדן הגדול, את כאבה ואת סבלה של המשפחה שבשבריר שנייה השתנו חיה מקצה לקצה, של אשת המנוח שנותרה אלמנה בגיל כה צעיר ושל שני הילדים, הרכים בשנים, שנותרו יתומים מאב".

בסוף גזר הדין פנתה השופטת הגר אזולאי אדרי למשפחתו של אסף עטיה ז"ל, ואמרה: "אני מוצאת לנכון לפנות אל בני משפחתו של המנוח ולהדגיש כי הגעתם לאולם הדיונים בכל פעם לא נעלמה מעיניי. לבי יוצא אליהם על שאיבדו את יקירם וברור כי מדובר בפצע שלעולם לא יירפא. לא נותר אלא לשלוח תנחומים למשפחה, לבקש לחזק את ידיהם".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה