יונת השלום פצועה ומדממת: אמן הגרפיטי דודי שובל ואשתו מביעים את כאבם בציור מצמרר על הקיר

$(function(){setImageBanner('b146e3e7-7613-4376-a254-82c51bd235ab','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

כאבם של אמן הגרפיטי האשדודי דודי שובל ואשתו הודיה על מות יקירנו והטבח הנורא שעברו משפחות רבות בעוטף, מוצא את דרכו החוצה בדרך יצירתית עם ציור מצמרר שריססו על הקיר לזכרם של יותר מ-1,200 הנרצחים והנופלים בפשיטה הרצחנית של מחבלי חמאס. מצמרר ביותר היה לראות את היונה הלבנה שמסמלת שלום – מדממת כשכוונת של רובה מכוונת עליה. צפו

צילום מתוך דף הפייסבוק של דודי שובל

אמן הגרפיטי דודי שובל ואשתו הודיה בחרו להביע את כאבם לאור הטבח שהתחולל בעוטף עזה בדרך יצירתית, באמצעות ציור קיר לזכרם של יותר מ-1,200 הנרצחים והנופלים - אזרחים תמימים וחיילים ושוטרים שחירפו את נפשם בהגנה על תושבי העוטף. 

הציור, אינו גדוש אלמנטים, נושא בעיקר את המילים: "לא נשכח ולא נסלח" כשהן כתובות באדום על רקע שחור, לצד נרות זיכרון והתאריך בו נפתחה המערכה. מה שכן, בקצהו האחד של הציוד צוירה יונה שלום לבנה כשהיא נושאת עלה של זית בעודה בין כוונות מדממת מגופה...

יונת השלום מדממת בציורם של דודי שובל ואשתו הודיה

דודי שובל: 

"לא נשכח ולא נסלח

אחרי כמה ימים של שוק ופחד, של הסתגרות בבית...בכאב יצאנו לרסס קצת, להוריד מאיתנו את מה שיושב על הלב.

חזרנו לקיר שלנו עם דמעות ורגליים רועדות...כמה ימים תחת הפצצות וצבע אדום כי ליבנו עם המשפחות! אנחנו מוקירים את החיילים שלנו, את האזרחים התמימים שרק רצו לחגוג ונפלו קורבן לבני המוות האלו, למשפחות החטופים שהשטן בכבודו ובעצמו דפק להם בדלת. ליבנו איתכם.

לא שוכח: דודי שובל מביע את הכאב על הקיר

אנחנו נשבעים שהעם שלנו לא ישכח ולא יסלח לעולם.

אנחנו רואים שבשעה שישראל במצב מלחמה כולם מתאחדים למטרה אחת! אנחנו סומכים על העם שלנו ורואים את העשייה של כולם, כל אחד בדרכו שלו.

אנחנו רוצים לשלוח כוחות ואהבה לכל חיילינו שנמצאים עכשיו בשדה הקרב! אנחנו מבורכים! עברנו יותר מזה, אנחנו שורדים של החיים ואנחנו ננצח!

אמן שכולם יחזרו אלינו בשלום.

שתפו שכל כל העם ידע ויזכור".

"לא נשכח ולא נסלח": הציור של דודי שובל ואשתו הודיה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה