ייפתח בקרוב? הגישה לכביש שמחבר את מחלף אשדוד צפון לאזור התעשייה שוב נחסמה עם בטונדות

$(function(){setImageBanner('f6d2d207-04b9-47fd-8e11-232685c41044','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

אחרי שהוסרו הבטונדות בשבועות האחרונים וההצהרה של פוליטיקאים בעיר על פתיחת הכביש הקרבה ובאה - אתמול שוב נסגרה הרמטית הגישה לכביש שמחבר את מחלף אשדוד צפון לאזור התעשייה הצפוני מסיבה שאינה ברורה עדיין

צילום: אשדוד נטלפני כחודשיים, חצי שנה לאחר סיום העבודות על הכביש, בדקנו באשדוד נט מה קורה עם חיבור מחלף אשדוד צפון לאזור התעשייה הצפוני והנמל החדש. הכביש, שאת המשימה להשלמתו (קטע של קילומטר), קיבלה חפ"א מהעירייה, עדיין לא נפתח לתנועה בעקבות היעדר אישורים מכל הגורמים הרלוונטיים - משרד התחבורה ומשטרת ישראל.

בתגובה ששלחו לנו לפני כחודשיים, אמרו במשרד התחבורה כי רק לאחר פניית אשדוד נט התקבלו התכנית במשרד התחבורה, שהעבירו הערות לקבלת הבהרות מעיריית אשדוד. 

בעיריית אשדוד אמרו אז כי "העירייה עושה מאמצים גדולים מול משרד התחבורה, ע"מ להקל על העומס בכניסות לעיר. יחד עם זאת, אנו פועלים במסגרת החוק וממתינים לקבלת האישורים הנדרשים".

סוגרים את היציאה לאזור התעשייה הצפוני (צילום: אשדוד נט)

לפני כשבועיים הגיעה הבשורה, כאשר המועמד לראשות העיר שמעון כצנלסון הודיע על פתיחת המחלף, לאחר שהודיעו לו שכל האישורים התקבלו. גם ראש העיר התבטא בעניין, ובכתבה באחד המקומונים נכתב כי לדברי ראש העיר הפתיחה תהיה בשבועיים הקרובים (הדברים נכתבו בסוף ספטמבר).

אתמול, לגמרי במקרה, החלטנו לבדוק מה קורה עם הכביש המחבר, ויצאנו למקום על מנת להביא לגולשים תיעוד של הכביש החדש שעתיד להקל מהעומס בכניסה הצפונית. הופתענו לגלות שהגענו למקום בעיצומו של סגירת הכביש לתנועה עם בטונדות בטון. שאלנו את אחד הפועלים במקום לפשר העניין, הוא בתגובה אמר שרק לפני מספר שבועות פתחו ועכשיו סוגרים - לא ידע להגיד מה הסיבה.

סגירת היציאה ממחלף אשדוד צפון לאזור התעשייה הצפוני

מערכת אשדוד נט פנתה למשרד התחבורה ולחברת נתיבי ישראל, על מנת לדעת מדוע שוב נחסמה היציאה ממחלף אשדוד לאזור התעשייה הצפוני, והאם יש צפי לפתיחת קטע הכביש. תגובתם טרם התקבלה.

נהגים רבים היו נוסעים בקטע הכביש, תוך שימוש בכביש ישן ומשובש לרחוב המגדלור באזור התעשייה על מנת לקצר את הדרך ולחסוך את הפקקים. חשוב שידעו שהחסימה נמצאת שוב על המחלף עצמו, כך שאין גישה ליציאה לכיוון אזור התעשייה הצפוני של אשדוד. 

סוגרים את היציאה לאזור התעשייה הצפוני (צילום: אשדוד נט)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה