ילדי טורונטו מחבקים את הצוותים הרפואיים באסותא אשדוד (וידאו)

$(function(){setImageBanner('59b05e37-ab47-4646-8a3b-22e3272e636a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

השבוע נפתחה בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד תערוכה של כ 200 ציורים ומיצגי אומנות מחמישה בתי ספר יהודים מטורונטו קנדה. מביה"ח מספרים על המחווה המרגשת: "הסולידריות שמפגין העם היהודי מכל קצוות העולם מחממת את הלב ומשמשת כדלק עבור הצוותים שלנו"

לפני כחודש, בעיצומה של המלחמה, פנתה הגב' ננסי פרג'ון – תושבת טורונטו וחברת הקהילה היהודית, לביה"ח הציבורי אסותא אשדוד בבקשה לבחון כיצד יכולים הילדים ושאר חברי הקהילה היהודית לתרום ולחזק את החיילים המאושפזים בבית החולים.

במהלך השיחה עם מנהלת שירות וחווית המטופל של ביה"ח, הגב' כנרת לומברוזו, הגיעו השתיים למסקנה שנכון למצוא גם את הדרך לחזק את הצוותים הפרא רפואיים והרפואיים, הרופאים, האחים והאחיות שכבר קרוב לשלושה חודשים פועלים ללא לאות ותחת אתגרים לא מעטים.

דוברות אסותא אשדוד

הגברת פרג'ון הציעה כי הילדים ישלחו חבילות של ציוד וממתקים, אולם במחשבה נוספת, הגיעו השתיים להבנה כי בעת הזו, עבודות אומנות מעשה ידיהם של הילדים, ישפיעו ויחזקו את הצוותים בצורה המיטבית ביותר.

בתחילת השבוע הגיעו הציורים ויצירות האומנות לביה"ח בסיוע ארגון המזרחי והם מוצגים מיום ב' האחרון באטריום בית החולים. לאור העובדה כי התקבלו למעלה מ 200 יצירות, הוחלט כי התערוכה תתחלף כל מספר ימים ביצירות חדשות. בתום התערוכה, מתכוונים בבית החולים למסגר חלק מהיצירות ולתלות אותם באופן קבוע ברחבי בית החולים.

דוברות אסותא אשדוד

כנרת לומברוזו מנהלת השירות וחוויות המטופל: "מדובר ביוזמה מחממת לב, שמביאה לידי ביטוי את הסולידריות שמפגין העם היהודי מכל קצוות העולם. פעילויות כגון אלו משמשות כדלק עבור הצוותים שלנו להמשיך ולפעול במסירות אין קץ."

עוד הוסיפה כנרת: "כמות היצירות ובעיקר איכותן הפתיעו לטובה וממחישות את תשומת הלב של הילדים למציאות בישראל ולנעשה כאן. במבחן התוצאה, אף מבקר מבאי בית החולים לא נשאר אדיש למייצג וכולם נעצרים מולם למשך דקות ארוכות."

דוברות אסותא אשדוד

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה